Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside CMS?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino brugere.

Som overskriften så fint siger, så mangler jeg mig et CMS af en art til min hosting virksomhed. Vores forrige hjemmeside var www.Scandic-hosting.dk , men vi har valgt at skifte navn og vil derfor også gerne skifte system.

Opencart var intet for os. Har du andre gode bud på "systemer" så kom endelig med dem. Vi ønsker ikke at betale tusindevis af penge for at få lavet vores eget, når vi er så nye.

Med venlig hilsen,

Nikolaj Stender

Identical.dk

Geeked

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 01:47

Hvis i vil have en løsning der kan (næsten) alt, kan i lave en webshop i Open Source systemet Magento. Det har en rimelig stejl indlæringskurve, men når man først kommer ind i det, er det stort set kun fantasien der sætter grænser.

Udover det findes der også PrestaShop, som skulle være noget nemmere at komme igang med - men som så heller ikke er så fleksibelt som Magento.

Hvis i ikke vil til at lave den selv, kan i finde masser af udbydere som kan lave den for jer, og her vil jeg da gerne melde mig selv.

Jeg har lavet mit eget system, som forsøger at gøre det at administrere en webshop så simpelt og overskueligt som muligt. Som et eksempel på en shop der benytter mit system, kan du se på følgende, der sælger vinterjakker, softshells, sportstøj mv. Det skal siges, at designet kan tilpasses 100 % det i ønsker uden problemer, så førnævnte eksempel er ikke den eneste design-mulighed der er :-)

Du er velkommen til at skrive en mail på lars@ldronline.dk eller sende en privat besked, så kan jeg helt sikkert give dig et godt tilbud, hvis i ikke ønsker at skulle lave siden helt selv.

Med venlig hilsen

Lars Rasmussen

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 11:39

Hej Lars.

Jeg takker meget for dine mange bud og jeg vil kigge lidt nærmere på Magento. PrestaShop har vi også benyttet os af førhen, men var heller intet for os.

Jeg syntes http://www.onlineoutwear.dk/ er en fin hjemmeside, som er meget overskuelig. Men igen, vi ønsker ikke at ligge penge i vores hjemmeside endnu, da vi bruger dem til så meget andet :-)

Fortsat god weekend!

Geeked

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:51

Hej Nikolaj

Ingen problem :-)

Magento er et stort og fleksibelt system, som helt sikkert vil kunne opfylde næsten alles krav, men det kræver man sætter sig ind i hvordan det fungerer.

Og tak for kommentaren omkring Onlineoutwear. Designet er lavet ud fra ejernes egne ønsker og ideer hvorefter jeg fik "bragt det til live".

Og det er helt i orden, men hvis i ombestemmer jer, er i altid velkomne til at smide mig en mail :-)

Fortsat god weekend til dig også!

Mvh

Lars

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 01:07

Hej igen Lars.

Nu har jeg prøvet at lege lidt med Magento, men Admin panelet er slet ikke mig. Jeg hader sgu det med systemer, der er så mange og alligevel så få man kan li' :)

Jeg prøver nogle andre systemer såsom xtcModified og evt OsCommerce..

Geeked

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:18

Nikolaj Stender:
CMS af en art til min hosting virksomhed

Så burde du næsten kigge på Umbraco. Der er næsten det du IKKE kan lave i det. Selv sidder jeg med 3 kunder + 2 egne projekter der skal laves i det inden for de næste 3-4 måneder.

Systemet er 100% fleksibelt og det er nemt at udvide efter behov.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 08:20

Hej Nikolaj

Surt at Magento ikke lige passer ind - det er ellers super!

Du kan også prøve Umbraco som Niels nævner. Ellers er der Drupal, som dog også kræver en hel del at komme ind i.

Jeg ville nok "passe på" med at blive for glad for OsCommerce, da det efterhånden er rimelig outdated.

Mvh

Lars

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 08:46

Hej Niels,

Jeg vil prøve at kigge lidt på Umbraco. Er det et nemt og enkelt system med et fint design eller er det meget kompliceret? 

Geeked

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 08:46

Hej Niels,

Jeg vil prøve at kigge lidt på Umbraco. Er det et nemt og enkelt system med et fint design eller er det meget kompliceret? 

Geeked

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 08:49

Hej igen,

Ja, det er lidt ærgerligt at admin panelet ikke lige er vores smag det det er for kompliceret. 

Jeps, jeg tager mig et kig på Umbraco.

OsCommerce har jeg allerede droppet da jeg fandt ud af det netop var ret outdated.

Tak. 

Geeked

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)