Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.investeringsauktionen.dk søger partner eller investor

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Da jeg gerne vil videre til næste niveau, så leder jeg i øjeblikket efter en partner eller investor der via arbejde eller penge kan være med til at udbygge kendskabet og forretningsmodellen for ovennævnte site.

Jeg er selv bankuddannet, tidligere børsrådgiver og investeringschef og har idag også ejerskab i førende bolighjemmeside for udenlandske ejendomme

Jeg har endnu ikke lagt mig fast på noget konkret for så vidt angår eventuelle investormidler / afgivelse af ejerskab og vil med dette opslag bare sondere markedet for interesserede, der kan se en ide i at gå videre i dialogen.

Ovennævnte hjemmeside er en del af en overordnet plan for køb og salg af diverse investeringer og jeg uddyber gerne hvis man henvender sig på mail: info@investeringsauktionen.dk

Af respekt for vores allesammens tid, så besvarer jeg kun seriøse henvendelser hvor der i afsendermailen er en kort beskrivelse af ens profil,  og om man henvender sig som passiv investor, eller arbejdende partner.

Hvad angår sidstnævnte profil, så er jeg mest interesseret i at høre fra personer der kan designe og programmere hjemmesider, SEO folk og eller folk med et salgsgen, som forstår at salg af de ydelser hjemmesiden og projekt stiller efter , ikke nødvendigvis er pistolsalg, men en langsigtet proces, som måske udmønter sig i et salg og længerevarende samarbejde.

Jeg ser frem til at høre fra jer

Mikael

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)