Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vognmandstilladelse på en nem måde ?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl Christian Bandholm:

Hej Søren

Vi er helt enig om manden ikke skal suse rundt med 30-40 ton på vejen uden at vide hvad han gør, men hvis han omgåes reglerne for at få selve vognmandstilladelsen, vil jeg ikke blinke med et øje..:-)

Personligt syntes jeg selv vi lever i et regl helvede, men jeg ved også de er lavet for at beskytte os..

Du taler om øvrige tilladelser, jeg må erkende at selvom Lithauen er et eu land er det nemmere at købe en tilladelseher over end det er at købe pizza i Danmark..

Jeg er af den klare mening hvis man ved hvad man laver og holder sikkerheden i top er det okay at komme nemt til nogle ting..

Jeg håber det samme som dig, om trådstarteren.

PBV/Povl

 

...Nu er der bare det ved det at hvis han bruger en polsk eller litauisk, eller for den sags skyld engelsk, tysk eller..... så kan han drive godstransport mellem det pågældende land og resten af EU. Han kan IKKE køre indenrigs godstransport i Danmark...... eller godstransport mellem tredielande.....   Så der er altså et lille men.....

Iøvrigt kan du ikke bare starte virksomhed i Polen eller Litauen uden at have en derboende direktør/hovedejer....   Så endnu et lillle men.....

Og ja, jeg har selv været vognmand..........

Så bare gang i arbejdet og betale skat.... hvis du har drevet vognmandsforretning med biler under 3500 kg og opbygget en skattegæld, så går det da ellers ikke den rigtige vej ?

Hvorfor tror du st det vil være lettere med store biler ? Hvis du vil køre under de store speditører, såsom DSV, Transcargo osv... så betaler de altså ikke mere end absolut højest nødvendigt.... Hvorfor tror du de selv har afdelinger i alle de lande østpå ? Billige chauffører = Billigere transport og kan du konkurere med det ?

 

Men hvis du brænder for det, så klø på. Min anbefaling vil være at ansætte ham er ville nøjes med 25 K om måneden for at være din kørselsleder.... (og mange andre vognmandsforretninger kører efter det system)

 

God vind

 

Hilsen Søren

Fra Troldhede
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Povl jeg vil gerne guides de rigtige steder hen i lithauen, kan du ikke lige skrive hvordan jeg kan kontakte dig...
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Povl.

Vil du ikke være flink at sende kontakt info til mig også. mvh dennis

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Poul Christian vil godt høre noget mere om hvordan man får den vogenmands tilladelse i lithauen 

Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale at søge (gratis) råd og vejledning hos Vognmandsspealisterne, de kan hjælpe med både de gode råd og den nødvendige vejledning indenfor al godstransport, endvidere kan de hjælpe med fast kørsel til stykgods, hvis det har interesse...

Vognmandskurser til gods, bus og taxi er deres speciale, så ring til fagfolkene, og få deres vurdering af din situation, så du ved hvordan du kommer rigtigt igennem beslutningsprocesserne, inden du starter en vognmandsforretning.

Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej povl

jeg vil godt høre noget mere om det i lithauen om at få de papir til at kunne køre selv

mvh kim

samsonhansen1@gmail.com

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt er jeg ved at kunne tilbyde vognmandstilladelser i england, som også kan anvendes i dk.

 

Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej !

det vil jeg gerne høre noget mere om kan du ikke send mig en mail så kan vi lige tage den der fra mvh kim

 

da det er maget snart at jeg skal igang?????

 

 

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har prøvet det hele hvad angår vognmandstilladelser og har da også den store vognmands uddannelse, du kan ansatte mig til 25 tusind om måneden så vil jeg gerne være din kørsels leder :o)

 

Hej

Kontakt mig gerne på jfndk@hotmail.com

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Thomas Mortensen

 

Vil gerne kontaktes ang dit tilbud om at blive kørselsleder

jfndk@hotmail.com

 

 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)