Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner til opkøb af virksomhed!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 18
Fra  Kippis Invest ApS Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg leder efter en partner til at viderefører min ide sammen med mig om at købe en mindre virksomhed i dk.

Ideen er ganske simpelt at finde en generationsskifte virksomhed, købe den, udvikle den med en exit strategi på ca. 3 år.

Virksomheden skal have et positivt driftresultat og selvfølgelig et udviklingspotentiale.

Jeg har selv erfaring fra investeringer i ejendomsmarkedet og fra ansættelse i bank.

Det er primært på på afsætningssiden at jeg har mine kompentencer

Jeg har har pt. 4 medinvestorer som sidder i min bestyrelse i mit holdingselskab.

De fungerer som sparringspartnere for mig, men da de alle har deres egne karriere at passe er det ikke alttid at jeg kan drage nytte af dem.

Derfor er det at jeg søger en person som vil satse på det her projekt fuldtid.

For 2 måneder siden var jeg meget tæt på at købe en virksomhed til 25 mio dkr. og fik i den forbindelse finanseringen helt på plads. Købet faldt desværre til jorden, idet sælger endte med at ville have 30 mio for den.

Det er ikke afgørende hvor meget kapital en eventuel partner har. Det afgørende er evner og vilje.

Lad mig høre hvis i er interesseret eller i kender nogen der er?

Med venlig hilsen

Peter

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:46

Sælg din virksomhed på Amino Virksomhedsbørs!

• Hurtigt og nemt
  • 100% anonymt
  • Gratis at oprette annonce
Opret din gratis salgsannonce her!
Fra KBH
Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:15

Ja den situation er jo klassisk. Jeg har selv flere gange været i en situation, hvor jeg mente mit tilbud var det rigtige.

Også jeg søger en virksomhed - hvor jeg selv kan indtræde som direktør.

Hvis du falder over et konkret projekt, er du velkommen til at kontakte mig. Jeg kan præstere en pæn investering.

Har stor erfaring i generel ledelse fra handelsvirksomhed, b2b, forretningsudvikling, fusion, og lidt erfaring fra en IT-virksomhed (export).

Bor iøvrigt i KBH.

JesperS

handelsvirksomhed@mail.dk

Direktør

Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:18

Hejsa,

Jeg har i flere år overveje at købe et firma, og var tæt på en gang men så skulle sælger have lidt mere for det…

Jeg har i mange år arbejdet med eksportsalg og kunne godt tænke mig at finde et firma hvor potentialet til salg og eksport er stor.

Du kan træffe mig på feb@mail.tele.dk

Med venlig hilsen

Eric

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)