Som en start synes jeg også godt, siden må have lidt flere farver - men igen er det selvfølgelig en smags sag. Nu har du så også valgt en sort bil i banneret - den kunne jo have en farve, hvis det var.
Ellers kommer mine umiddelbare tanker om sitet herunder:
Tekstlinierne er for lange. Selvom du har en god linieafstand, kan det nemt ske, at man hopper en linie op eller ned ved linieskift i læsestrømmen.
Siden er forholdsvis bred, som en anden også har nævnt. Dermed kan det være meget uheldigt at have menuen i højre side.
Menuen er også ret kedelig i mine øjne - den må godt fremhæves lidt bedre på en eller anden vis.
Så undrer det mig, at du har Mercedes' modelprogram øverst? Mercedes-folk som vil komme ind på siden, kender vel i store træk godt programmet, og hvis jeg var Mercedes-elsker og ville komme på din side ofte, synes jeg et punkt som 'Seneste nyt' ville være godt at have øverst.
Jeg ville foreslå at gøre startsiden mere objektiv. Hvilket vil sige at du ikke skal nævne dit personlige forhold til din bil, men i stedet måske starte med at vise en intro video...
Hej igen, mange tak for i har brugt tid på at kigge forbi. Jeg kan godt høre der er lidt at arbejde vidre med og jeg fortsætter lidt endnu. m.h.t.rettighederne mener jeg ikke der er noget at komme after da meget at info kommer bl.a. fra Wiki.
Mvh. Jens
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk