Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HYPE: Fordraget med Martin Thorborg + deltagerliste.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:43
  Undertegnet deltager også - også selvom jeg ikke står på listen (hint, hint Kristian ).

Hvis der er nogen med-Amino''er, som bor imellem Allerød og KBH, der mangler et lift ind til AminoTastic, så har jeg nogle ledige pladser i min bil.

Det bliver bare en kanon dag !!!

Fra Sorø
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:53
Heysan,

Er der flere ledige pladser?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:05
Jesper - du står på listen - bare som Jesper :-p - og ja det bliver en rigtig god dag, glæder mig rigtig meget - og krydser fingre for alt klapper.

DL-VIN - der er desværre ikke ledige pladser pt. Men jeg tager en ordentlig sortering fredag over dem der har fået rykker. Så der dukker nok nogen pladser op.

Send en mail til ks@cygnet.dk hvis du øsnerk at komme på en venteliste...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 03:56

Det er da ikke til at finde ud af.. Det ene sted er der pladser, så læser man 18 sider igennem en tråd, så der er ingen, tilbage til hjemmesiden... Ledige pladser og så i denne tråd.. Ingen pladser :D

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:45
Bacardil >
Ked af forvirringen - det er en fejl der står at der forsat er ledige pladser, jeg prøver lige at få Brian til at opdatere den. Men som du helt rigtig fandt ud af til sidst, er der ingen ledige pladser pt. Det er jo det lidt svære med sådan en debat, at det ikke helt er til at få struktureret det man vil ud med.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:53
Hvad med alle dem der ikke havde betalt der i fredags? Har det ikke givet pladser?
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 10:44
NEXT TIME skal i nok bare sætte 100 pladser til salg (først til god røv princippet ),  og ikke have nogen deltagerliste kørne, Det er jo ikke normal at gøre det sådan :-)  Der er hvis nogen som kan lære en del af dette her :-)   I skulle nok have set sådan ud ca.:

Fordraget med Martin Thorborg   Den   x/xx  2007   kl xx     Sted: xxxxxxxxxxxxxxxx  Se kort/www adresse her xxxxxxxxxxxxxx
Der er kun 100 pladeser, så være hurtige. sidste indbetalings frist er den xxxxxx 

Kun Fordrag: Pris: k.r xxx    (som dækker xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx)

Efter Fordrag med fældesspisning. PRIS kr. xxx  (som dækker xxxxxxxxxxxxxxxx, sted Se kort/www adresse her xxxxxxxxxxxxxx)

Indbetales på konto xxxxxxxxxxxxxxxx efter først til mølle princippet.  Husk at skrive fuld navn, og korekt email og tlf.
En danges dato kvittering vil man få udleveret ved indgangen. 

NB! Kun Amino er velkommen. 

Hoteller der kan anbefaldes xxxxxxxxxxxxxxxx Se kort/www adresse her xxxxxxxxxxxxxx

Langtid Pakring muligheder: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  Se kort her xxxxxxxxxxxxxx

Evt. sammenkørsel  kan forgå i denne tråd xxxxxxxxxxxxxxxx i står selv for - hvem! hvad! hvor!.

Spørgsmål kan sendes til mail xxxxxxxxxxx 

Og så skal tråden lukkes for snak, men der skal oplyses hvor mange pladser der er tilbage en gang om dagen. Skulle der blive solgt 105 pladser, så send penge tilbage...

Den opstilling tog 5min.    

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:38
Biz - jeps du har helt sikkert ret. Problemet var lidt at tilmeldingen til arrangementet åbnede en del før selve prisen var fastlagt - og vi kun havde et amino navn at gå udfra. Dertil var vi ikke helt sikre på vi kunne mønstre 100 personer ... det gode er jo så nu at alle har betalt inden og vi ikke skal stå og lave 100 kvitteringer på dagen - samt at hvis der kun dukker 80 op, ja så ender vi ikke med at miste 5000 kr. :-p 

Der er stortset styr på alle betalinger nu - kun lige et par stykker der ikke har meldt tilbage endnu, men der har vi så heldigvis et par stykker på ventelisten til at tage over.

Jeg vil gerne sige på vegne af både Brian, Tommy og jeg at vi glæder os - og håber vi får en rigtig hyggelig lørdag.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:50
en betaling er da en betaling og i kan skrive en dags dato med det samme HJEMME, og hvis persone ikke dukker op, så sender man den, og man har styr i regnskabet og det er LOVLIG, man skal ikke stå og skrive dem i sidste øjeblik, hvem faden siger det ,-) det tager vel 30min..  Man tilbagebetaler jo ikke fordi persone ikke dukker op.  hehe det føles som om i aldrig har lavet en handel... nå nu skal det ikke gå muderkast i det igen hehe.  Men hvis der en dag skal ske noget på fyn, så sige til, så vil jeg gerne stå for det :-)  Det er jo så simpel at klø sig hmmmm  ja :-)
Side 2 ud af 3 (28 indlæg)