Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedringer?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ejer et lyrics / guide / nyheds site for dansk rap elskere nemlig danskraplyrics.dk

Jeg har noglegange gennem bannere for eksembel streetman genereret et salg og tænkte jeg ville prøve og lave en streetwear guide på min side. Nu har den efterhånden været der et stykke tid, men der er endnu ikke genereret noget salg, kun nogle få klik om dagen.

Er der nogen der kan komme med forslag til forbedringer hvad kan jeg gøre bedre, er det urealistisk ?

/Vh Rasmus Pedersen

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:08

Hej måske ville det hjælpe hvis du ikke skrev så meget modstridende information.

Fordi det fik da min B.S. detektor til at gå helt amok da jeg besøgte din side.

og får du først folks B.S. detektor aktiveret så kan du godt glemme alt om at generere leads.

og nu må du endelig ikke tage dette indlæg som et personligt angreb eller noget i den stil fordi det er det ikke.

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 08:01

Det gør jeg bestemt heller ikke (:

Hvad mener du med modstridende information?

Hvad er en"B.S detektor" ?

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 10:26

Hej Rasmus,

Det en god ide med sådan en guide, men synes man skal gøre lidt mere ud af det end du pt. har gjort. Du skal tænke på at folk generelt er hamrende sløve og vil have tingene serveret på et sølvfad, det er så dit job at kunne gøre det.

Du kunne evt. skrive lidt mere om de forskellige mærker, hvad gør det ene mærke bedre end det andet og helt klart indsætte nogle billeder også.

Noget helt andet, hvorfor ikke lave en liste over aktuelle tilbud eller bestemte produkter? Det ville måske være mere interesant end en generel liste over mærker? Jeg har slet ikke forstand på disse mærker, så mig siger det ikke så meget..men hvis der måske var nogle billeder eller det var opdelt via tøj stil(casual, gangsta, girly, geek-wear, business) så ville det give mere mening.

Håber det hjalp Smile 

Og jeg forstå egentlig heller ikke hvad der menes med at det er B.S. på siden?? Det står forresten for Bull Shit

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:53

Prisgaranti finder du samme vare billigere et andet sted får du den til samme pris + 10 % billigere.

Shakk er Danmark’s billigste streetwear forhandler Jeans fra 187kr, caps fra 59kr, t-shirts til 112kr, hættetrøjer til 239kr.

der kan jo ikke være 2 der er de billigeste.

og B.S. detektor er også populært kaldet bull shit detektor, eller sagt på en anden måde, en metode til opdage at man bliver tørret et vist sted.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:15

Jeg ved godt at de måske forhandler forskellige produkter, men sådan opfatter hjernen det ikke.

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 15:44

Tak for de konstruktive indlæg Wink

Mht. til prisgaranti så sælger Streetwear du "populære" mærker, mens shakk sælger et mere billigt, men ukendt mærke.

Jeg vil prøve og lave om på sektionen og udvælge nogle specifikke produkter istedet for selve butikkerne.  

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:53

Rasmus:

Tak for de konstruktive indlæg Wink

Mht. til prisgaranti så sælger Streetwear du "populære" mærker, mens shakk sælger et mere billigt, men ukendt mærke.

Jeg vil prøve og lave om på sektionen og udvælge nogle specifikke produkter istedet for selve butikkerne.  

super, så skal du nok også se din konvertering ryge i vejret.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:12

Længere titler derved lettere at se siden på og lige vel hvad ligger du nummer 1 på google med dit domæne , sæt nogle af dine søgeord i titler der siger hvad din siden omhandler gerne op til 67 tegn

Bruger betingelser vedr. tekster og melodier , hvad må bruges alt samme frit forstår jeg

Lange tekster lav underskrifter og maks. 4 linjer gerne nogle gange mindre for derved lettere at læse teksten, for ved hver melodier er , hver nyt overgang en under overskrift.

Kontaktsiden kunne jeg ikke finde vedr. spørgsmål?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:12

Rasmus:

Hej 

Jeg ejer et lyrics / guide / nyheds site for dansk rap elskere nemlig danskraplyrics.dk

Jeg har noglegange gennem bannere for eksembel streetman genereret et salg og tænkte jeg ville prøve og lave en streetwear guide på min side. Nu har den efterhånden været der et stykke tid, men der er endnu ikke genereret noget salg, kun nogle få klik om dagen.

Er der nogen der kan komme med forslag til forbedringer hvad kan jeg gøre bedre, er det urealistisk ?

/Vh Rasmus Pedersen

Hej Rasmus,

Ikke at det lige har noget med dit spørgsmål at gøre, men du skal sikre dig at du har styr på ophavsretten til teksterne.

Der er ophavsret på tekster - også sangtekster, så dem må man ikke bare gengive uden at have fået lov at ophavsretsindehaveren.

mvh

Jan

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)