Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kræmmermarked

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 6855 Outrup
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Går med tanker om at åbne et kræmmermarked i Varde området, da det er lissom om der mangler et indendørs marked i området.

Vil lige høre jeres tanker om den ide.

Planen er at der bliver holdt åbent hver weekend, da det ligger centralt i forhold til sommerhusområderne fra Blåvand til Hvide Sande.

Det øvrige kundegrundlag forestiller jeg mig vil være: Esbjerg - Varde - Tarm - Skjern samt oplandet..

Har pt. en isoleret hal på 360 kvm. med mulighed for at udvide..

Ideer og forslag modtages med glæde..

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:44

Går ud fra det er om sommeren, du vil lave det?

Det lyder da som en fin ide. Så skal du bare finde ud af hvor mange stande, der kan være, hvad de skal koste, og så have fat i nogle kræmmere. Enventuelt selv tage på nogle markeder, og kontakte kræmmere, for at høre omkring interessen for det.

Der skal vel være en kiosk/stand som sælger lidt mad og drikke.

Det er altid et hit at dele magasiner ud ved indgangen. Hvis du kontakter et forlag, kan du forholdsvis billigt indkøbe oplag af gamle magasiner.

Det skal vel heller ikke falde sammen med andre store markeder i området, så der opstår konkurrence.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 00:11

Jeg har ikke ret meget forstand på kræmmermarkeder, men min kone "overtaler" mig med jævne mellemrum til at tage med til div. markeder. I dag fredag har vi f.eks. været på Nordeuropas største marked i Brørup. Jeg ved ikke, hvor stor afstand, der skal være mellem markederne, men der er vel ikke ret langt fra Varde til Bramming, hvor Det Blå Marked er på 1.800 m2 under tag - kunne forestille mig, at det bliver svært at konkurrere med. I Brørup overhørte jeg en samtale mellem nogle kræmmere, der snakkede om markeder, der har problemer. De satte navn på de truede markeder - det vil jeg undlade. Men hvis du går i gang, vil jeg ønske dig held og lykke - vi kommer sikkert og støtter dig, selv om vi bor i Sønderjylland!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)