Hej Aminoer Jeg har et firma der hedder DAMAVI med tilhørende CVR nr. hjemmeside osv. Jeg har fået udviklet et nyt koncept, med en softwareløsning, og hjemmeside. Alt i forbindelse med dette koncept hedder Pause.nu På hjemmesiden www.pause.nu kan man i en underfane læse, at pause.nu er en del af DAMAVI, og jeg regner med, at på fakturaer der udskrives i forbindelse med pause.nu vil det fremgå tydeligt at det er til DAMAVI man betaler. Men hvor tydeligt skal det egentlig være, at det er samme firma med to navne? Jeg har lavet nogle informationsfoldere for pause.nu, hvor DAMAVI navnet ikke eksistere (heller ikke under kontaktoplysninger, der henviser til en pause.nu adresse). Jeg skriver ikke på noget tidspunkt at pause.nu er et firma, kun et koncept. Jeg ønsker på ingen måde, at havne i et problem med vildledning, så jeg vil gerne være sikker på, at jeg ikke gør noget forkert. Med venlig hilsen Tina Johansen DAMAVI
|
Hej Tina
Hvis det er et selskab du har, kan du oprette pause.nu som et binavn.
Kender ikke til de konkrete regler helt til bund, men jeg har engang haft det og det fungerede fint.
Skrev binavnet på fakturaen, men det er jo stadig det samme cvr nr. I dit regnskab kan du så oprette en afdeling mere til pause.nu, så du kan se de forskellige tal.