Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

link portal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
For nogle måske et mærkeligt spørgsmål, men er lidt i vildrede!

Det er et hypotetisk spørgsmål ... but here goes 

link portaler godt optage ens website, uden forudgående accept? Spurgt på en anden måde: skal link portaler laves sådan, at webmastere/firmaer SELV skal tilmelde sig?

Der er i dette tilfælde ikke tale om en link portal der redirecter eller lignende, men som reelt linker til en side, med indholdsbeskrivelse og lignende ...

Grunden til spørgsmålet er at en given link portal måske ikke lever op til en standard som webmaster/firma kunne ønske sig. Eller måske har link portalen ikke en pagerank der er god nok, eller ... noget helt tredie!

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:35
Bortset fra et par vildfarne advokater og sindssyge medievirkomehder, tror jeg de fleste er enige om, at man gerne må lave en linksamling og udgive den på Nettet. Men det er klart, at det man skriver om de websites man linker til, skal overholde anden lovgivning - f.eks. injurielovgivning og Markedsføringsloven
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 00:44
Tak for hurtigt svar.

Selvom der tidl. i dag har været en høflig advarsel om, at ikke alle svar er lige gode og altid bør konsulteres med relevante eksperter (ikke ordret citeret), så tror jeg nu nok at jeg kan tage dit svar for gode varer

God week-end når vi når dertil

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 02:29
Tja. Hvis det nu var ulovligt at linke til sider uden accept så kan det da godt være at google folkene skal til at lave en hel del opsøgende arbejde :)

Peder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)