Jeg er IKKE sur over at nogen vil bruge mange penge på et byggeri af den art, men det skal ikke være for tvunget indkrævet penge, altså som de ikke selv kan finanser, og lige frem sige at DR koncept ikke er politisk hehe, den skal man lige spørg en lært mand/kvinde fra udlandet hvad han syndes...
DR er noget gammel ussel Socialdemokratis holdninger som stadig spøger i hvor moderne samfund. Og i dag er det slet ikke nødvendig, er TV2 ikke lige så dansk og godt eller beder end DR ??? Det er noget fis....
Har siddet og regnet lidt,, DR ser jeg ca 5-10 timer om året max. " Nyheder ser jeg på TV 2 og alle de andre kanaler TV3, discovery, zullu osv, betaler vi via antennelaug og at vi ser deres reklame. Så det er nogen dyre DR minutter for den enkel person. Og bruge for et FOLKE TV hehe er det ikke noget gammel pis at komme med ? hehe Hvad med et FOLKE INTERNET, der er sku fler der bruger tiden der nu! GRATIS INTERNET OG PC TIL ALLE ,en GRATIS 10mega bit linje var nok mere på sin plads i dag. Hvor mange PC/internet kunne vi få for 4.5 milliarder til folket...
Og Det samme gælder også STØTTE til aviser (folke aviser) = igen min bare røv - Sidder de ikke der og tjener penge avisejer, men støtte JAJA, igen noget Socialdemokratis ussel rod fra fortiden....
Ang. kirke skat, nu hvor der var en som fik det på banen også :-) Jeg betaler helle ikke kirke skat mere, stoppede for ca 4 år siden da jeg pludselige opdagede at jeg ren faktisk betale over 8500 kr om året + konens og det kan man så gange x antal de år man nu er på arbejdsmarkedet = ALT for meget igen for nogen som ikke er det være. Altså her er igen loft på hvor meget man skal betale til den slags, er også en syg gammel politik (men er dog frivillige :-) så næsten igen ting at brokke sig over her... Jeg husker ikke hvor mange kirker der er i Danmark som kører med fuld personale/hammer osv. = rigtig mange kr. og der er flere 1000 af dem. Jeg siger ikke de skal rages ned, men forfanden da ikke have fuld hammer på alle "Teater forstillinger" når interessen ikke er stor nok. Det koster dæleme IKKE så mange penge for at holde nogen gravsteder/lidt byggninger så det ikke skvatter sammen... Vi glemmer at fordele/bruge penge på noget fornuftig her igen. Eks. så kan vi lave en beder folkeskole ??? Jeg gav vide hvad statistikken siger hvor mange ansatte arbejder med kirke Hokus Pokus vs folkeskole ansatte, hvor det er en ringe standart, som faktisk skulle der hvor den højeste standart var af hensyn til de kloge børn og de "dumme".... Nå nok om det, man skal helst ikke tænker for meget over "samfundet/politik osv. i hverdagen det går ud over en egen virke, så er det beder at bruge energi på at "rede sign egen seng, så man ligger godt"