Hvilke ting skal være på plads inden man åbner wenshop, nogle der kan komme med gode tips.? |
Du bliver simpelthen nødt til at være mere specifik. Vil du dropshippe etc. Eget lager/distribution etc. etc.
Hvilke ting skal være på plads inden man åbner wenshop, nogle der kan komme med gode tips.? |
Du bliver simpelthen nødt til at være mere specifik. Vil du dropshippe etc. Eget lager/distribution etc. etc. |
Mvh
PLI | Affugter
Er ikke så meget for dropshippe, det er mere eget lager/distribution vi er ude i... |
Hejsa Af erfaring vil jeg gå efter følgende skema: 1. Oprette en godt udseende webshop og sørg for Seo er på plads. Når disse punkter er på plads kan du starte annoncering, det er lidt hul i hovedet at bruge markedsføringspenge på noget der ikke virker :-) Punkt4: Punkt5: 1. Lave regnskab - også selvom du ikke er en haj til det. Det er muligt nogle af punkterne virker lidt mærkelige men efter at have været selvstændig side 1987 har jeg prøvet lidt af hvert :-) Med hensyn til beskrivelsen 'ånsvage kunder' så er vores kunder aldrig ånsvage, dumme og lign. Det burde give sig selv i år 2011 - det gør det bare ikke. Håber du kan bruge dette til noget og har du andre spørgsmål ifmb. opstart af firma er du velkommen til at kontakte mig telefonisk. |
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Hvis det er noget du skal leve af så skal du nok starte med at kigge ned i din lomme og se om der ligger en mio. i risikovillig kapital. Du skal starte med at lave markedsanalyse og se om der overhovede er brug for det du vil sælge, så skal du lave en forretningsplan hvor du skriver alt ned og din nye forretning. Det er en god ide at lave en swot hvis du ikke ved hvad det er so google. Men det handler om at afdække sine styrker og svagheder. Så skal du lade være med at spare på at få lavet din shop, der er alt for mange der spørger efter en shop til under 10.000 men det er slet ikke der du skal spare. Der ligger langt flere omkostninger i markedsføring. Fortæl lidt mere om hvad du havde tænkt dig så er det nemere at give svar. Mhv. Jens |
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk