Jeg har lige tilmeldt mig, men syntes måske at der mangler en mulighed for lige at kunne se hvordan det færdige link vil ser ud inden man trykker tilmeld. man har ikke en chance for at rette det hvis der er kommet en fejl med.
Mvh Allan
VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.
Dato: 15-02-2007 22:49:47 Forfatter: Allan Nielsen
Hej Magle
Jeg har lige tilmeldt mig, men syntes måske at der mangler en mulighed for lige at kunne se hvordan det færdige link vil ser ud inden man trykker tilmeld. man har ikke en chance for at rette det hvis der er kommet en fejl med.
Mvh Allan
Det er hermed noteret Allan. det bliver dog ikke lavet lige pt. (Hvis du har lavet en fejl da du tilføjede, kan du jo altid hive fat i mig det minder mig da om at jeg mangler af skrive en email på siden, som folk kan skrive til ups.)
PS. der var ingen som modtog en email da i tilmeldte jer vel ?
Dato: 15-02-2007 23:01:35 Forfatter: Allan Nielsen
PS. der var ingen som modtog en email da i tilmeldte jer vel ?
Jeg fik ikke nogen e-mail
[/QUOTE]
Super, det skulle også helst være slået fra, jeg hader det selv når jeg tilføjer en side til noget, og så bliver jeg spammet med 5 mails om at jeg er blevet optaget i deres "katalog"
Nu husker i lige at klikke på en konkurrents adword reklame ikke, nu når i ikke linker tilbage til mig ik , faktisk vil jeg hellere have at i gør mig den tjeneste og spreder rygtet om ShoppingIndex til jeres bekendte som har webshops, så de også kan tilføje sig.