Plantetorvet er dit havecenter på Internettet. Vi fører Danmarks største sortiment af planter. Salg til både til private og professionelle kunder over hele landet.
Friske planter af en høj kvalitet. Plantetorvet.dk giver dig Råd til haven !
På Havenet.dk finder du alt hvad du skal bruge til havearbejdet. Belægning, Spagnum, Muld, Kompost, Flis, Haveredskaber, Græs og Planter samt meget mere.
Anlægsmaterialer leveres i praktiske big-bags, eller løse læs afhængig af mængder.
Dato: 17-02-2007 00:13:28 Forfatter: Mads a Det er en super lækker side - jeg lægger også snart en butik ind.
Og så lige hurtigt, hvordan vurderer i PageRank? :)
Det er noget som er indbygget i det script som kører shoppingindex.dk, dog fungere det ikke sådan at den automatisk opdatere pagerank, det er noget jeg skal have lavet her en af dagene.
Dato: 17-02-2007 12:35:08 Forfatter: Bente Jakobsen Rigtig fin side. Jeg tror jeg har fået mig oprettet men der sker ikke så meget når når trykker 'continue' :) Er den så registreret?
Siden skulle gerne i toppen af billedet skrive hvad der er gået galt, og hvis den har tilføjet din side, står der:" din side er tilføjet, ønsker du at tilføje en ny side?"