Der er rigtig meget at vælge imellem. Uden at vill lægge op til en religoøs diskussion synes jeg at et af de bedste open source shop produkter på markedet er Magento. Der er lagerstyring, DK sprog og nok markedets bredeste værktøjskasse i det system.
Jeg vil dog anbefale dig at se grundigt på dine behov først. Ovenstående er bare det bedste all-round produkt jeg kender ud for de begrænsede kriterier du nævner...
hej Mikkel - syntes at du at du skal sætte dig ned sammen med en konsulent der kan hjælpe dig direkte om hvad din shop skal indeholde.
ofte er det bedre at bruge open source programmer istedet for låste systemer.
og Magento, wordpress m.v er gode bud og giver flere muligheder - se dit system som et hus hvor du kan bygge moduler på efterhånden som du går igang med at udvide. jeg anbefaler at du kontakter et firma der laver den slags og som hurtigt kan hjælpe dig med hvad du har brug for.
Det var bestemt ikke de store krav til dit fremtidige system, jeg kan anbefale dig at du sætter dig ned og får kigget på din online forretning idag og hvordan den vil udvikle sig over de næste par år. Du vil hurtigt opdage at du vil have større og større krav til dit system i takt med at din forretning udvikler sig. Så jeg vil da klar anbefale at du ikke blot finder et system til kun de få krav du har, men også kigger på du krav din forretning måtte have ude i fremtiden. Langt de fleste webshop systemer idag, kan det du ønsker, opgaven består blot i at finde det system som passer bedst til din forretning, workflow og fremtidig strategi. Håber rådet kan bruges :)