Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle hjælpsomme ejendomsmæglere tilstede?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som finansøkonom mangler du 4 fag - ved finansbachelor kun det ene. Det er blandt andet en af grundene til det måske bedre kan betale sig at tage en bachelor, idet du der, får fagene fremfor at skulle læse dem senere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10

wow det vidste jeg slet ikke. tak for info
nu kan jeg godt se det kloge i at tage finansbachelor istedet for finansøkonom
men men men men.. altså hvor lang tid tager de 4 fag at tage? er det ikk bare på aftenskole det foregår? og kan jeg arbejde hos en mægler samtidig med jeg går til aftenskole? så jeg er efter to år hos en mægler er blevet sta. aut?:)
og har læst et sted at man kan komme i gang med de 2 år samtidlig med man læser til finansøkonom?:) kan det lagde sig gøre? 

hvis jeg lige drejer det igen til finansbachelor. hvor lang tid tager det ene fag 'fast ejendom'' at blive færdig med?

hvad er bedst at tage hvis man helst vil slippe for at læse i lang tid?:)
finansøkonom eller finansbachelor?

og tak for alle dine svar indtil vidre, har virkelig hjulpet meget:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:59

Hej igen

Har på nettet fundet et pdf dokument der gerne skulle kunne give dig svaret på dine seneste spørgsmål - Se det her.

Tror ikke jeg som sådan kan forklare det bedre end det står skrevet deri - læg specielt mærke til sidste side, hvor der opsættes forskellene de 2-3 uddannelser imellem.

Hvis du ikke ønsker at "læse" i lang tid, så kan det så bedst betale sig med en finansøkonom, dog vil jeg stadig anbefale bacheloren istedet. Se blandt andet den smalle tidsforskel der reelt er i sidste ende på de 2 uddannelser, på den sidste side i dokumentet.

Er glad for du har fundet det hjælpsomt. Ønsker dig selvfølgelig al mulig held og lykke med fremtiden indenfor branchen.

"Work hard and be nice to people" - (Words to live by) Wink

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)