Hej aminoer. Jeg står i den situation at min udvikling er præget af en hel del forvirring. Jeg er ved at starte en virksomhed med en kammerat, men må ærligt tilstå at der er "meget" der skal læres. Jeg er den type person som lærer noget så snart jeg kan se at det kan hjælpe mig med hensyn til min mine forretningsevner. Dertil kommer det at jeg har utrolig svært ved at sætte en prioriteringsrækkefølge på hvad der er "vigtigst" at lære eller hvad der f.eks er bedst at lære først. Jeg snakker selvfølgelig om marketing, økonomi, osv osv. Derefter kommer mit spørgsmål, om der er en af jer garvede herrer/damer som ville hjælpe mig med min fremadrettede udvikling? Min ide om dette var bare en mailordning hvor jeg kunne stille et spørgsmål en gang om ugen eller 2. (ikke noget som "hvad kræver det at starte et firma" nok nærmere "Har du nogen erfaringer med oversete faktorer i forhold til ..." "hvad er vigtigst at starte med at lære marketing eller økonomi ect ect" ) Jeg vil gøre hvad jeg kan for at lære tingene selv, men ind i mellem må man erkende at man har fyldt for meget på tallerkenen og må gå konstruktivt til værks. Jeg har ca. faglig viden som en HHX'er dog med speciale i salg og online salg og markedsføring.
Håber der er nogen der vil dele af sig af deres erfaring og viden.
|
Mentor/tutor ordning
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)