Jeg forstår ikke helt hvad Dandomain Betalingssystem gør :-(
Dandomains betalingssystem er den side som kunderne udfylde deres kortdata på. Den sender så info til NETS's systemer som godkender betalingen. Når Dandomain så modtager besked fra NETS om at betalingen er godkendt, så bliver dette vist for kunden og besked sendt til webshoppen. Alt dette inden få få sekunder.
Det er nogle pænt storer servere som NETS har stående i deres kælder :D (har været nede og set dem).
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Super.. så man skal stadig betale oprettelse, og beløb pr. salg, osv. hos nets (PBS) udover de 99,- til Dandomain? Det eneste man faktisk betaler for ved de 99kr hos DD, er så bare det at webshoppen kan tage det?? Er det forstået rigtigt?
Super.. så man skal stadig betale oprettelse, og beløb pr. salg, osv. hos nets (PBS) udover de 99,- til Dandomain? Det eneste man faktisk betaler for ved de 99kr hos DD, er så bare det at webshoppen kan tage det?? Er det forstået rigtigt?
Det er korrekt
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....