Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af betalingssystem? PBS eller Dandomain?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man opretter en shop i Dandomain, kan det så bedst betalte sig med PBS Betalingssystem? Eller skal man vælge Dandomains?

Har haft en shop hos Scannet, hvor jeg købte via PBS hvor jeg gav oprettelse beløb samt årligt 1000kr, samt pr. hævning.

Kan det passe at gør man det via Dandomain på Dandomain shop er det DanDomain WebShop 123,75 (99,-/md.) Uden andre omkostninger?

Bedste hilsner

Camilla

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:45

Du slipper ikke udenom Nets (tidl. PBS) hvis du vil modtage dankort, så du skal oprettes med en indløsningsaftale hos dem uanset hvad.

Det (jeg formoder) du kigger på er betalingsgateway, og der ville jeg vælge at bruge dandomains hvis du har shop hos dem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 22:18

Hej,

Hvis man så har Dandomain, hvad gør Dandomains Betalingssystem så??

Hvis man bliver godkends af det nu Nets så man kan betale med Visa, Mastercard osvosv, gør godkendelsen ikke, at kunderne kan betale med de kort?

Jeg forstår ikke helt hvad Dandomain Betalingssystem gør :-(

Undskyld jeg "stjæler" din tråd, men det er vidst lidt det samme spørgsmål? :-)

Vh

Casper Poulsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:23

Casper Poulsen:
Jeg forstår ikke helt hvad Dandomain Betalingssystem gør :-(

Dandomains betalingssystem er den side som kunderne udfylde deres kortdata på. Den sender så info til NETS's systemer som godkender betalingen. Når Dandomain så modtager besked fra NETS om at betalingen er godkendt, så bliver dette vist for kunden og besked sendt til webshoppen. Alt dette inden få få sekunder.

Det er nogle pænt storer servere som NETS har stående i deres kælder :D (har været nede og set dem).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 12:14

aaah, på den måde!!

Tak for forklaringen :-)

Vh

Casper Poulsen

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:00

Super.. så man skal stadig betale oprettelse, og beløb pr. salg, osv. hos nets (PBS) udover de 99,- til Dandomain? Det eneste man faktisk betaler for ved de 99kr hos DD, er så bare det at webshoppen kan tage det?? Er det forstået rigtigt?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:08

CamillaB78:

Super.. så man skal stadig betale oprettelse, og beløb pr. salg, osv. hos nets (PBS) udover de 99,- til Dandomain? Det eneste man faktisk betaler for ved de 99kr hos DD, er så bare det at webshoppen kan tage det?? Er det forstået rigtigt?

Det er korrekt

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)