Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg droppe min idé eller kæmpe for succes?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har længe kørt noget affiliateFacebook, som jeg har haft ret stor succes med.

Nu vil jeg gerne prøve noget andet ved siden af og har haft i tankerne at starte en blog, hvor jeg vil lave affiliate.

Jeg vil skrive om mode og har derved købt domænet www.billig-mode.dk, hvor jeg vil sammenligne og skrive om de mærker og produkter der er in lige nu.

Min plan med siden er:

- Henvende siden i første omgang til unge fyre (13-25 år)

- Opdatere med et par blog indlæg om dagen, så der hele tiden er noget nyt og spændende.

- Fokusere på hver enkelt produkt/mærke og lave noget sammenligning på de forskellige webshops.

- Forsøge at komme højt på google med de forskellige mærker/produkter, f.eks. "Billig Adidas Firebird"

Mit spørgsmål kommer så.

- Er det umuligt at få succes med sådan en side, da der er så mange konkurrenter i forvejen?

- Hvordan skulle jeg få succes med sådan en side?

Modtager gerne en masse råd og tips.

På forhånd tak

/Martin Dyrhøj

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:41
Du skal jo ikke investere meget mere end din egenarbejdskraft i projektet, så det er da værd at prøve. Dog er det måske en lige lovlig bred målgruppe du satser på at henvende dig til - prøv måske i stedet at fokuser på et hovedsegment! Hvis du vil det nok, og bruger tilstrækkelig tid på det skal der nok være nogle folk der vil følge det. Men jeg kan forestille mig at det kræver noget tid, og en masse arbejde!
Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 10:47

Hej Jesper.

Mange tak for dit svar.

- Jeg interesserer mig meget for mode og vil derfor være villig til at smide en masse arbejde i siden.

Ja, du har måske ret i målgruppen. Tænker måske også 13-16 år kunne være mere passende. Det er den målgruppe jeg selv befinder mig i og ved derfor meget om målgruppens tøjstil.

Modtager gerne flere svar.

/Martin Dyrhøj

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 10:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej min ven. Jeg startede for et halvt år siden op for et nyt projekt. Da det næsten er færdigt nu, finder jeg ud af jeg faktisk har to ukendte konkurrenter. De kendte i målgruppen men ikke af Google. Det slog mig ud. Tilgengæld er det kommet mine kommende brugere tilgode da jeg ændrede en masse til det bedre. Selfølgelig skal du kæmpe. Desuden er jeg ikke nig med egentid. Alle projekter koster nogle penge. Så find ud af om du tror på det og start. Husk Martin startede 11 projekter han troede dpå før succes.
Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 10:55

Hej.

Mange tak fordi du gav dig til at svare.

Inspirende at læse om din historie.

Jeg er villig til at smide nogle penge i det, for at det skal blive ordentligt.

Jeg tror selv på det kan blive godt med en masse arbejde.

/Martin Dyrhøj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:03

Mange betyder der er mange om markedet og normalt mange betyder der er mange kunder til markedet derved mange penge vis gør det bedre end de andre , så vis har stor viden om dette her her og er meget motiveret formidle denne viden og arbejder meget målrette med dette er der gode penge ,

så derved lav det du der bedste til det er er man normalt meste motiveret til for evig tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 11:10

Hej Mikael.

Tak for dit svar.

Jeg har ekstrem motiveret, fordi det er noget der virkelig interesserer mig.

- Efter have fulgt dig lidt på Amino har jeg opfattet du er rigtig klog på SEO. Har du nogle råd til hvad jeg kan gøre for at siden kunne blive SEO venlig og komme højt på google?

/Martin Dyrhøj

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 11:33

Hej

Jeg synes du skal lukke øjnene og finde ud af hvilke mål du skal opnå og inden for hvilket tidsrum de skal være opnået så har du opskriften på succes.

Succes er jo et vidt begreb og får man ikke sat ord på så ved man jo aldrig hvornår man har nået sit mål for inden man når i mål kommer der bare et nyt mål.

Hilsen preben

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 11:38

Hej Preben.

Kloge ord.

Du har helt sikkert ret i jeg skal sætte mig nogle mål.

/Martin Dyrhøj

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 11:40

Hej Martin

Jeg har lige sendt dig en pb.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)