Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kasseapparat /system til håndtering af rabatkort søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et kasseapparat /system der skal kunne håndtere rabatkort, dvs kortnummeret og saldoen på disse.

Det er ikke den store forkromede løsning jeg er interesseret i men en simpel og funktionel løsning.

Jeg der frem til at høre  jeres anbefalinger og erfaringer

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 10:49

AlsKassen  som er et stykke software   som  giver  dig  et kasseapparat  på  din  pc´s  skærm    -   enten  den  gl. slaveskærm  hvor du  så klikker  med  musen  eller   en  moderne  touchskærm  som  du   kan  klikke  dig rundt   i  menuerne

se  mere herom  på    www.summasupport.dk/alskassehelp.php   det  koster   2.995,- + moms.

Programmet  kræver  en SummaSummarum  Professionel eller  en Enterprise, hvis  du vil have  lagerstyring på  dine  varer. Har du een af dem i  forvejen  så  er  0,-  ellers  +´er du  lige  1.980,-  eller  2.880,- +  moms

SIDSTE !!!  Har  lige talt med producenten af AlsKassen. Nu  er  AlsKassen  også  brugbar i  forhold til  programmet  AESIRAS.   Det  giver  andre muligheder,  idet  du  her  kan komme igang for en billigere  penge for økonomiprogrammet idet Aesiras Express (har samme funktionalitet og mere til - som SummaSummarum Enterprise) men kun  koster  1.995,- + moms ved licenskøb  eller  99,- kr. pr. måned + moms   hvis du  vil  leje licensen. For den pris må  du  lave  indtil  2.500 posteringslinier pr. år - svarende  til  833 bilagsnr. om året.   Overskrides de 2.500 poster   opgraderes  programmet  for   1.995,- eller  99,- mere   -  og så er  der ubegrænset kapacitet.  Dette  er  priserne  hvis  du  "kører"  det hjemme  på  din egen pc.  Vil  du  have  en   webbaseret løsning -  så  kan du  for  99,-  mere om måneden  få en  hosted udgave  på  en server  hos Aesiras.

Det helt spidse  i  AESIRAS løsningen  er -  at du  for  et tillæg af 1.995,-  eller  igen  99,- om måneden    - kan koble  din webshop  sammen  med  Aesirasprogrammet  -  og  så er shoppen   100%  integreret  med  dit  økonomiprogram.

Dette  får  du  tilgang  til  på  min side   www.webshop-plus-aesiras.dk   -   men  det  er så  spritnyt  at  jeg  ikke  har  noget  videodemonstration  på  det   -  men  det kunne  jeg jo  blive  nødt til  at lave.   På linket  kan  du  hente  en  fuldt fungerende  demo  af  det her.  Er det den der  ser  mest interessant ud  for dig  -  så  laver  jeg selvfølgelig  demo´en  med  connection til  kasseapparatet  derfra

===========

til dit  konkrete spørgsmål  om  rabatkort  er der at  sige;  at  det  er  der ikke  pt. - MEN  jeg vil  mene  at  man  kan  "tvinge"  funktionen   igennem  ved  at  oprette  personerne  der  skal  rende rundt  med et sådant fordelskort  i Debitorkartoteket  -- og så  til   den gruppe  som  de så defineres  som,  at  knytte  en  rabat%  til  debitornr.´et  -  fordi  når  så  kunden  vælges  på  kassedisplayet  når  der skal  handles  -   så  håndterres  købet  med  fratræk  af  rabatten  på  kassebonen

men  lader  det  gerne  komme  an  på  en  prøve  for dig;  så  du  kan  se  om  det virker.

Kræver  at du  smider  mig  lidt om oplysninger  om  hvilket  navn  butikken  skal  have - har du  et logo i  jpg   kommer du  også på  bon´udskriften. Så skal  du  smide  mig et  par  varer med  tekst og priser  ....  gerne  indkøbs og din salgspris  så  du  kan  se  DB-funktionen i  Summa   og  så  et  kundenr.   og  -navn    og  hvad  er  rabat%%  på  det  her   kort

så  sender  jeg  dig  en  sikkerhedskopi  som du  kan  load´e  ind  i  en  prøveversion  af  SummaSummarum  som du  henter hjem  og så  en  prøveversion  af AlsKassen  også

du sender informationerne  til mig på   ottobp@gmail.com   eller  ringer  283 44 283

---   er  på  i  weekenden  også  så  ring  bare  op, hvis  du  vil  høre  mere

Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:43

Hej.

FrontPos kassesystem fra os i Net&Data kan håndtere kort. De funktioner du har mulighed for er følgende.

Rabat, Kredit, point, Saldo, fyld på, VIP og registrering af køb

Selvfølgelig kræver det FrontPos kassesoftware også.

MVH Palle

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:52

Vi arbejder på en løsning via en dankort terminal.

Du må gerne sende en PM med dine krav hvis det har din interesse.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:19

Hey
det du er ude efter er vel en loyalitets løsning hvor du kan følge købt på dine kunder og evt ligge rabat satser ind på forskællige købs nivau.

alt. starte første rabat ved 0(altså saldo start)

FlexPOS har desværer ikke denne funktion klar som det er nu, men er en af de funktioner der bliver bygget på i løbet af foråret.

men ta en snak med Net&Data er sikker på at de kan levere en fornuftig løsning ! :)

/Jacob

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 22:46

POS-Consult kommer i marts med et nyt stykke kassesoftware der har indbygget funktion til gavekort, vip, medarbejder og kundekort. Dette software er udviklet som et samarbejde mellem Olivetti og POS-Consult, og hedder cPOS.

cPOS består af en webbaserret backoffice og en frontend der installeres via internettet. Prisen er 250,- ex. moms. om måneden.

For mere kontakt kan jeg kontaktes på nedenstående mail eller telefon.

Med Venlig Hilsen

Kasper Snedker Jørgensen

POS-Conult I/S 

IT til din Butik 

Gladsaxe Møllevej 154B

DK-2860 Søborg

Tel.: +45 22 217 650

Mobile: +45 22 728 700

www.pos-consult.dk

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 11:11

Tusinde tak for de svar i har skrevet.

Det er åbnet mine øjne for de mange muligheder der er ved sådanne systemer.

Jørgen Thelin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)