Jeg søger et kasseapparat /system der skal kunne håndtere rabatkort, dvs kortnummeret og saldoen på disse. Det er ikke den store forkromede løsning jeg er interesseret i men en simpel og funktionel løsning. Jeg der frem til at høre jeres anbefalinger og erfaringer |
AlsKassen som er et stykke software som giver dig et kasseapparat på din pc´s skærm - enten den gl. slaveskærm hvor du så klikker med musen eller en moderne touchskærm som du kan klikke dig rundt i menuerne
se mere herom på www.summasupport.dk/alskassehelp.php det koster 2.995,- + moms.
Programmet kræver en SummaSummarum Professionel eller en Enterprise, hvis du vil have lagerstyring på dine varer. Har du een af dem i forvejen så er 0,- ellers +´er du lige 1.980,- eller 2.880,- + moms
SIDSTE !!! Har lige talt med producenten af AlsKassen. Nu er AlsKassen også brugbar i forhold til programmet AESIRAS. Det giver andre muligheder, idet du her kan komme igang for en billigere penge for økonomiprogrammet idet Aesiras Express (har samme funktionalitet og mere til - som SummaSummarum Enterprise) men kun koster 1.995,- + moms ved licenskøb eller 99,- kr. pr. måned + moms hvis du vil leje licensen. For den pris må du lave indtil 2.500 posteringslinier pr. år - svarende til 833 bilagsnr. om året. Overskrides de 2.500 poster opgraderes programmet for 1.995,- eller 99,- mere - og så er der ubegrænset kapacitet. Dette er priserne hvis du "kører" det hjemme på din egen pc. Vil du have en webbaseret løsning - så kan du for 99,- mere om måneden få en hosted udgave på en server hos Aesiras.
Det helt spidse i AESIRAS løsningen er - at du for et tillæg af 1.995,- eller igen 99,- om måneden - kan koble din webshop sammen med Aesirasprogrammet - og så er shoppen 100% integreret med dit økonomiprogram.
Dette får du tilgang til på min side www.webshop-plus-aesiras.dk - men det er så spritnyt at jeg ikke har noget videodemonstration på det - men det kunne jeg jo blive nødt til at lave. På linket kan du hente en fuldt fungerende demo af det her. Er det den der ser mest interessant ud for dig - så laver jeg selvfølgelig demo´en med connection til kasseapparatet derfra
===========
til dit konkrete spørgsmål om rabatkort er der at sige; at det er der ikke pt. - MEN jeg vil mene at man kan "tvinge" funktionen igennem ved at oprette personerne der skal rende rundt med et sådant fordelskort i Debitorkartoteket -- og så til den gruppe som de så defineres som, at knytte en rabat% til debitornr.´et - fordi når så kunden vælges på kassedisplayet når der skal handles - så håndterres købet med fratræk af rabatten på kassebonen
men lader det gerne komme an på en prøve for dig; så du kan se om det virker.
Kræver at du smider mig lidt om oplysninger om hvilket navn butikken skal have - har du et logo i jpg kommer du også på bon´udskriften. Så skal du smide mig et par varer med tekst og priser .... gerne indkøbs og din salgspris så du kan se DB-funktionen i Summa og så et kundenr. og -navn og hvad er rabat%% på det her kort
så sender jeg dig en sikkerhedskopi som du kan load´e ind i en prøveversion af SummaSummarum som du henter hjem og så en prøveversion af AlsKassen også
du sender informationerne til mig på ottobp@gmail.com eller ringer 283 44 283
--- er på i weekenden også så ring bare op, hvis du vil høre mere