Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min nye hjemmeside?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er ved at få færdiggjort arbejdet med min nye hjemmeside www.nikolajastrup.dk, hvor jeg markedsfører mig som online marketing konsulent.

Siden er langt fra færdig. Der skal kræses en masse om tekster og detaljer, men nu kan jeg simpelthen ikke vente med at få lidt feedback:-)

Den overordnede tanke har været at det skal være personligt, hvorfor URL er mit navn og der er store billeder af mig. 

Jeg vil ikke fortælle så meget om tankerne bag, men håber I kan give lidt feedback.

Ser du siden på en stor skærm/høj opløsning, vil du nok få en bund som fylder meget. Det er lidt et kompromis, da den grafiske tanke var at mit billede skulle hænge sammen med bunden. Hvis du har forslag til hvordan det kan løses, så skyd endelig løs:-)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig lækker!

Dejlig overskuelig og let at gå til.

Jeg har dog problemer med din menu, under services den folder sig ikke rigtig ud, så jeg kan kun klikke på søgemaskineoptimering. Bruger Internet Explorer.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skovlund,

Mange tak for feedback - Det sætter jeg pris på. Jeg har et par punkter med fejl i IE, men ikke lige den med menuen. Den skal fikses asap.

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

 

Rigitg fin side du har bygget dig - den er let og overskuelig og det sætter jeg stor pris på :)

 

Held og lykke med forretningen.

 

Mvh,

Martin.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed hjemmeside Smile

Jeg ville dog ligge lidt mere tekst forsiden intro dette giver lidt SEO værdi

Lave lidt mere intern links struktur på siden

Enkle overskrifter H1 med SEO ord du vil ligge højt på google med.

God ide ikke med at skrive pakkeløsning for alle kunder er forskellige og vis man har kørt en strategier før så kan du sikkert finde den bedste ideelle løsning der passer til kundens behov

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da rart endeligt at se hvad der virker til at være et seriøst tiltag indenfor SEO-branchen..;-) Du virker ihvertfald troværdig i minde øjne, og din intention om at gøre det personligt lykkes også fuldt ud, synes jeg...

Og giver iøvrigt Michael ret, at lidt mere tekst rundt omkring vil være at foretrække, specielt på forsiden, men udfra det du skriver så er du jo allerede "på det".. Jeg forstår måske heller ikke helt din sidetitel på forsiden, - men det har du sikkert også en dybere årsag til..;-)

Held og lykke med projektet!:D

vh/ Ulrik

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og Mikael,

Tak for god rod og feedback. Dejligt at høre I kan lide den. Der er faktisk lagt mange timer i siden, hvor jeg har samarbejdet med både en grafiker og en fotograf. 

Der mangler helt klart en masse SEO-ting, men de er på vej:-) Jeg har først lavet udkastet til teksten i dag, men kunne ikke vente med at få lidt feedback. 

Jeg hører meget gerne feedback, hvis I finder fejl osv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilslutter mig de fleste andre om det er en skide flot side!

Jeg synes den er dejlig nem og overskuelig.. Og så er den personlig, og det kan jeg godt lide på den måde du har gjort det.

 

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

´Har du ikke været på Unido

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik,

Mange tak for din feedback. Jeg er glad for at du synes det virker troværdigt. Det var selvfølgelig tanken:-) Ved at smide et stor billede af mig selv og markedsføre mig på mit navn håber jeg selvfølgelig på at kunne skabe noget tillid, men samtidig stiller det også høje krav til kvalitet og service - Det glæder jeg mig til at efterleve. 

Tekst er på vej, og når jeg selv mener det spiller, spørger jeg helt klart efter feedback på den del.

Hvad er det du ikke forstår på forsiden - Er det "Søgemaskineoptimering og online markedsføring"? 

Tak igen for din tid!

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)