Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hvad der kan laves om på siden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen



Vi er efterhånden ved selv at løbe tør af ideer omkring hvad der kan forbedres på hjemmesiden. www.modify.dk

Håber I kan hjælpe og komme med nogle konstruktive forslag




Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Til lykke

Din hjemmeside er nu nået til et punkt, hvor det ikke mere er åbentlyst, HVAD du skal gøre.

Så er det jo nu, at alt det sjove begynder:
Du skal teste og teste og optimere og optimere.

Start oppefra og arbejd dig ned gennem siden, element for element.

Du kan starte med banneret.

Her lover du brugerne en masse; men der er ingen links fra det du lover til en uddybende tekst.
Prøv at teste, om det er en fordel for din konvertering at disse links eksisterer.

Prøv at skifte dit banner med alle løfterne ud med et lækkert grafisk banner.

Blev konverteringsprocenten højere eller lavere? 

Sådan fortsætter du hele hjemmesiden igennem.

Mvh,

Christian

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogle forslag:

Fjern kravet om brugernavn og adgangskode, det skræmmer mange førstegangsbrugere væk. En løsning med cookies er lige så god.

Siden ser ikke så godt ud, når man bruger Firefox. Få den optimeret til det også.

Skær ned på antallet af menulinjer i venstre side: Det er ikke smart at nogle ret vigtige produkter som f.eks. mobiltelefoner står langt nede, mens der er 20 cm. menu omkring nokia-covers.

Vis billeder af alle produkter.

Læs korrektur på jeres tekster (eller få en professionel til det)

Det var blot et par skud fra hoften.

med venlig hilsen

Kristian


Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Lige hurtigt - jeg har altid godt kunnet lide, at kunne klikke på logoet og så komme til forsiden. Så kan jeg hurtigt "starte forfra".

Til designet:
I banneret lover du mig en masse ting. Men så kigger jeg ned i indholdet (på forsiden) og får smidt en masse produkter i hovedet? - Så tror jeg ikke længere på/glemmer løfterne. Giv mig noget mere info om, hvorfor jeg skal tro på hvad i siger deroppe - ellers så få lavet et grafisk banner og gem løfterne til "Om os".
Jeg synes også din menu opsætning er ret forvirrende. Få lavet kategorierne lidt mere logisk, og så få gjort noget ved højre-menuen. Jeg bliver forvirret af at have menuer i begge sider, normalt er den slags samlet i en side eller delt op i top og venstre/højre. Så kan du også få noget mere plads til indholdet:)

Til forsiden:
Kunne der ikke ligge mere end 1 produkt pr. linie? Jeg synes det ser lidt uoverskueligt ud, som det er nu. (Set i Firefox på Mac, det kan jo være at HTML/CSS ikke virker ordentligt her?)
Og så regner jeg med, at det er de mest solgte varer der bliver listet øverst med billederne, og så kommer der en liste med nye varer neden under. Kunne du ikke bestemme dig, og så lægge nyhederne over i en kategori for sig selv? - Ellers kommer der alt for mange produkter på siden, og man kan ikke overskue det mere.
Og så sørg lige for billeder til alle varerne :)

Generelt så jeg gerne noget paging, når du lister produkterne - så der max er f.eks. 20 produkter pr. side og så nogle Forrige - Næste links.

Ellers er det da nogle lækre produkter du sælger, og du er da også nået et godt stykke på vejen. Nu skal produkterne bare præsentres så fedt, som de fortjener ;)


Håber du kan bruge det til noget og så held og lykke med det.

www.nfdesign.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Forresten bør der vel stå (c) 2001-2007 i bunden efterhånden, og ikke 2001-2006. Det er i hvert fald for mig et tydeligt tegn på manglende opdatering:)

www.nfdesign.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil da også gerne lige give mit besyv med.

 

Synes du skal sætte alle Nokia-modeller i en dropdown-boks i stedet for den nuværende løsning. Den er alt for pladskrævende.

 

En anden ting er titellinjen hvor du har Modify ApS - hvorfor har du inkluderet ApS? Ved ikke om det har en direkte negativ effekt, selvom der jo altid har været den joke med at det står for "A'' Prøver Sgu''", men kan bare ikke se hvorfor det er så vigtigt at det er noget i vil gøre opmærksom på det i titellinjen. Titellinjen er jo også den man ser først hvis man finder frem til jer via google f.eks. Hellere kortne det af så brugeren husker det væsentlige.

 

 

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
1) Dit topbanner er simplethen for amatør agtigt. Det skal laves MEGET bedre. Kvaliteten er jo elendig på det billede? Dunk din grafiker oven i hovedet!

2) Jeg synes der er for lidt spacing mellem menu linksne. Det er ikke til at læse hvad der står.

3) Desuden kan jeg se 100000000 nokia produkter under
Mobil-Covers. Er det meningen? Hvis ikke så tror jeg ikke du har kigget på dit website i firefox. Måske det var en ide, da den vinder mere og mere indpas og specielt mange unge drenge og mænd bruger den.

4 ) Desuden kunne du overveje at lave produkt og tekst side by side

EKS:

[ PRODUKT FOTO ] TEKST
TEKST [ PRODUKT FOTO ]
[ PRODUKT FOTO ] TEKST

TEKST [ PRODUKT FOTO ]

[ PRODUKT FOTO ] TEKST

TEKST [ PRODUKT FOTO ]

På nuværende tidspunkt er dit sådan her


[ PRODUKT FOTO ]
TEKST
[ PRODUKT FOTO ]

TEKST

Forstår du hvad jeg mener? Ellers må jeg lave et screen shot. På den måde kunne man se flere produkter på en gang :)

Ellers synes jeg det ser fint ud, og hvis du skulle have lyst til at sponsore et DM i gaming siger du bare til. Tror det passer meget godt til din målgruppe.
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
tak fot al den gode respons.....

 

Vi har taget mange af tingene til efterretning og lavet om på siden...... vil I venligst se på den igen....

 

 

MVH

Mikkel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)