Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crash Kursus i produkt fotografering, og lyssætning.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne lige starte med at undskylde for stavefejlne. 

Jeg er en kunst fotograf der gør i billeder af mennesker, Jeg bliver ofte kontaktet af små virksomheder der gerne vil høre om jeg tager produkt billeder og specielt hvad jeg tager for det, idet en professionel produkt fotograf tit og ofte koster langt mere en hvad der er plads til i en lille virksomheds budget

Jeg blev for kort tid siden kontaktet af en lille kød ud skærings virksomhed der gerne ville have nogle produkt billeder til deres hjemme side, og da jeg ikke har den store viden om kød og ikke er klar over hvordan en bøf tager sig godt ud, tilbød jeg dem i stedet at jeg for et par tusind ville give dem et crash kursus i produkt fotografering og specielt lys.

De havde nogle billeder fra en anden virksomhed som de syntes var flotte så ud over at give dem et kursus i lys hjalp jeg dem også med at finde ud af hvordan lyset var sat på billederne og prøvede at sætte noget op med deres produkt og vi kom frem til en lys opsætning der egnede sig godt til oksekød. 

og jeg tænkte at dette måske var en måde at sponsurere opsætningen af mine billeder og ikke mindst reperationer af udstyr.

jeg ved ikke om dette er noget nogle små virksomheder er interserede i, professionelle fotografer har for hunrede tusind vis af kroner i udstyr og jeg kan ikke lære folk at gøre det lige så godt, men jeg kan vise hvordan man for det utrænede øje sætter et produkt billed op der ser meget professionelt ud.

Men hvis der er en virksomhed der ude, der skulle være interseret i at få et kursus i at tage deres egne produkt billeder, så er man vilkommen til at kontakte mig:

på telefon 28905055.

eller på olavphoto@gmail.com

eller skrive her. 

Jeg kunne forestille mig at man nok gerne vil se nogle eksempler på mine billeder, og jeg har en hjemmeside som man skal være ganske velkomne til at besøge: 

http://oshitt.com 

*Oshitt fordi at jeg hedder olav schiøtt* 

enyhow, hvis nogen er interserede så regner jeg med at tage et par tusind plus transport for at komme forbi en eftermidag.  

Hvis man ikke har noget blitz udstyr, (paraplyer, softboxes,osv) så kan jeg godt vise hvordan man gør det langt billigere med arbejds lamper, papstykker, og gaffatape. det giver en anden type billeder, men som ikke altid er dårligere. 

hvis der er noget jeg ikke har fået med her så er man velkommen til at stille alle de spørgsmpål,

(såsom at jeg bor i holbæk på sjæland, og vil foretrække at der ikke bliver mere end en time til halvanden rejse. :D )

-olav schiøtt.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)