Kunne du tænke dig at konvertere 90% (eller mere) og samtidig med det lade dine kunder stå for din social media marketing og linkbuilding. Så læs endelig videre. I forbindelse med en af mine nye interesser, (fordi har desværre konstateret at det er næsten umuligt at leve af seo) Kunde psykologi. Tilbyder jeg at give dig nogle få råd der er lige til at implementere på din webshop, som muligvis kan få din webshop til at konvertere 90% og det koster gratis. Og her kommer der lige nogle svar på de spørgsmål, der måtte melde sig hos jer. Er du fuldkommen sindsyg? 90% konvertering? muligvis men det jeg vil afprøve i din webshop, er nogle ret så stærke psykologiske virkemekanismer som faktisk næsten er at sidestille med hjernevask. Og hvad får du så ud af det? erfaring + din reference. Hva så hvis jeg ender på forsiden af failblog.org? Så har det jo ikke rigtig kostet dig noget, og du kan jo nemt og hurtigt fjerne de ting jeg ber dig om at gøre på din webshop. Hvordan kontakter jeg dig hvis jeg er blevet interesseret? bare skriv mig en pb så skal jeg straks svare. Hvornår starter vi så? Hvad siger du til på søndag (altså om 2 dage efter dette indlæg er blevet postet) hvilke virksomheder er jeg ikke interesseret i? MLM/NM da mine moral forbyder mig at arbejde med sådanne virksomheder.
|
Det lyder kraftstejme spændende, desværre har jeg ikke en webshop, men ellers var jeg hoppet med på vognen.
Jeg kom automatisk til at tænke på "hjernevaskeren" Derren Brown - og besøgte lige hans hjemmeside, for at se om han benyttede sig af nogen speciele salgstricks.
http://derrenbrown.co.uk/dbstore/derren-brown-merchandise/