Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad var dine iværksætter drømme?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Min drøm er lige gået i opfyldelse! Jeg har startet min grafiske designvirksomhed!

Meeen, det var jo kun en lille drøm! På sigt drømmer jeg om at drive en bæredygtig virksomhed, som ikke kun generere penge til sig selv, men som i meget høj grad også generere penge som skal bruges til at bekæmpe fattigdom.

Min drøm er at virksomheden i den grad bliver et godt eksempel i vores kapitalistike del af verden. Et eksempel om at man kan tjene penge, både til sig selv, men også til arbejdet mod fattigdom.

Jeg ønsker ikke at starte et velgørenhedsprojekt, men at starte en bæredygtig virksomhed der kan forsørge mig og min fammilie, og samtidig gøre en massiv forskel i den 3. verden!

- Og jeg har gang i projektet ...

(i øvrigt tror jeg, at hvis penge er det ultimative mål for ens eksistens, at man aldrig finder lykke og almindelig tilfredshed)

Fed tråd i øvrigt! Yes

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 17:49

Jeg synes det er fedt når ting de går i opfyldese.. :-)

Lige nu er mit andet mål også at få min Macbook Pro, da Apple's OS er meget bedre at programmere i end andre OS. Derved kan jeg få stablet noget mere programmør arbejde på benene :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 12:49
Jeg har aldrig kunne se mig selv, med et "normalt" job. Har altid gerne ville drive min egen tøjbutik .. det er først for ca et halvt år, at jeg sprang ud i det som iværksætter. er startet i det små og lancere snart min webshop. Men en tøjbutik er klart stadig i drømmene :D

/Casper Poulsen
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)