Hvad var din drøm da du var mindre? Drømte du om at blive den nye mærsk? Eller noget helt andet :o) Jeg har altid godt kunne tænke mig at vide, hvad i iværksættere har ville da i var unge ( som mig!). Det kunne være rigtig spændende at finde ud af, måske har nogle jo haft den samme drøm :)?
Jeg kan godt starte ud, jeg har sku altid drømt lidt om at blive den nye mærsk ^^. Men somsagt det er sku en sjov drøm at ha ;) Eller så at ha et succesfuldt firma som der køre godt. En lidt mere speciel drøm ville være at indtægterne på firmaet at nogle af de penge ville gå til sådan noget som børnefonden , eller lign..
Min drøm er at drive et firma som med base i England tilbringer sommeren eller vinteren i Japan. Det er internet forretning jeg fokusere på og er stor fan af 4 hour workweek og at give medarbejdere frihed til at blomstre.
Jeg har drevet supermarkeder før og set hvor "lidt" det kræver at få selv de dårligste medarbejdere til at blive de bedste ambassadørere for butikken og det giver mig en god energi.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Jeg har endnu ikke startet noget, men min motivation til start af egen virksomhed er at gøre en forskel. Jeg vil gerne lave et site der kan gøre hverdagen nemmere for folk - og samtidig tjene gode penge på det. Tro det eller ej, det er mere det "at gøre en forskel" der motivere mig, end pengene.
Selvfølgelig er min drøm (som alle andre) at skabe en succes som alle vil benytte, som facebook og google. :)
Tvivler på at der er ret mange, der vil sige min drøm "var", for det der betegner en iværksætter er en stræben efter mere og større ting. Et drive til vækst om man vil. Det er bla. det der gøre at mange iværksættere ikke arbejder mindre når de opnår succes, selvom de i pricippet kunne tage det med ro. Tror jeg de fleste herinde kender til hehe
Har mange drømme for hvad jeg vil opnå, men mest af alt håber jeg at kunne afbalancere mit liv, så jeg også kan forstå at nyde godt af resultaterne af arbejdet inden jeg bliver smidt i jorden. Derudover har jeg også et mål om at kunne lade en god del af min forretnings indkomst gå til naturbeskyttelse.
Lidt mere konkret så vil jeg skabe en kick-ass vækstvirksomhed, der kan give de udenlandske konkurrenter baghjul inden for felter som produktudvikling og innovation ;)
Jeg drømte om at sidde på et fedt kontor med en masse gode kollegaer, et par smukke sekretærer, en god løn, der gjorde jeg aldrig skulle tænke på hvad jeg købte..
Den gang var det sådan set kun penge der fløj igennem hovedet på mig, men det er noget anderledes den dag idag.
Idag ønsker jeg mere et job, som jeg kan være glad for og stolt af. Mange penge vil blot være en ekstra bonus
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre. www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.