Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[artikel] Work alone or from home?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev første artikel færdig, den er på engelsk:

Work alone or from home?
How to “have a party” while working

By Kaare Bøje

These guidelines are for the people who work mainly at computers during their workday, but the rules can also be used by all who work alone or from home. Although most of the things are quite obvious, people tend to forget them. Be confident in yourself and try not to lose control.

One of the things I’ve taught myself is to work smart – not hard. If you work too hard you will never get to see anything else than the inside of your home/office, and we can’t have that. Working smart is not about taking advantage of other people or cheating yourself. It’s optimizing your daily work life, and getting more spare time.

How do you keep yourself motivated? Is this what you really want? Can you take the pressure? Is the relationship between you and work based upon passion??
So many questions and even more answers, and that’s why I’ve created this article series, as I really couldn’t find some basic guidelines about working alone which suited me.

Læs resten og de 10 guidelines her! 

Man, må meget gerne kommentere :) 

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 10:25

Virkelig ingen kommentarer?
Ved godt det ikke er raket videnskab ;) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:16

Synes det er en rigtig god artikel! Yes

Måske er årsagen til de manglende kommentarer, at dine tips er meget åbenlyse, som du også selv nævner, så når man læser dem tænker man: Ja, det har han sgu ret i - og så arbejder man videre - som du også selv foreslår. Wink

Og så tror jeg måske, at du har lavet en "Amino-fejl" ved at kalde overskriften for "work from home". Det leder tankerne hen på MLM, og det er ikke i høj kurs på Amino.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:54

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Jeg er helt enig med Allan, tænkte også MLM da jeg læste overskriften, og samtlige guldkorn er i bund og grund ting vi er enige i. Men jeg syntes da det er ganske cool at få det ned på skrift herinde på Amino Big Smile

Mvh. Martin

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 10:48

Gode tips... Mange af tingene tænker man jo "ja selvfølgelig" ved... Så det er meget godt lige at blive mindet om det Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:36

Det er jo engelske tekst og de fleste læser Dansk på amino.dk, jeg læser og forstår i hvert fald langt bedre Dansk og vil ikke kommenter noget jeg er usikker på hvad der står

Kaare Bøje - nordicADmedia:

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 18:18

@ jens, jamen det var netop også bare tiltænkt at være en slags reminder og ikke meget andet, men, det har udviklet sig lidt og sammen med nogle kvalificerede samarbejdspartenre vil jeg gå i dybden med hvert eneste punkt.

@Mikael
Lidt ret får du, men jeg tænker bare engelsk er så almindeligt i de fleste brancher, især online aktiviteter er oftest på engelsk. Desuden er det skrevet for et firma med base i USA.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)