Jeg er nu ved at få lavet en shop uden at ane at der var masser af forskellige maskiner/ shopløsninger. Nu er det så blevet Virtuemart. Så må vi håbe at det er fin til en med tiden stor shop. By the way kommer shoppen til at hedde BOATOX.dk Jeg sælger nu serviceløsninger og laver service på Yachts (store både og skibe) og vil derfor udvidde dette med en shop med båd pleje produkter til private og professionelle/ erhverv. Senere vil jeg gerne udvidde shoppen til bil og campingvogns produkter og derefter igen udvidde til miljøvenlige rengørringsprodukter til hjemmet og erhvervsvirksomheder. Jeg kunne bruge et råd omkring udviddelse i fremtiden.. Skal jeg lave 3 forskellige shop med et speciale eller skal jeg samle det hele i den samme shop som hedder BOATOX.dk ??? Glæder mig til at høre fra jer Med venlig hilsen Dani Schulze BOATOX nordic yacht care |
Jeg vil anbefale forskellige shops, så du bedre kan målrette din markedsføring og ikke forvirrer dine kunder, når de kommer ind i forretningen.
Jeg kan godt se plejeprodukter til båd og bil høre hjemme under samme paraply, men det er lidt sværere at se miljøvenlige rengøringsmidler til almindelig rengøring høre hjemme i samme shop.
"Hvad sælger du i din shop?" (er et spørgsmål, som du gerne skal kunne besvare hurtigt og klart).
"Jeg sælger plejemidler til biler og både - og så også nogle miljøvenlige rengøringsmidler til dit gulv derhjemme".