Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointside sælges

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej nu tror jeg heller ikke at du er helt rimelig Mikael... 

Jeg synes egentlig at trådstarter har skrevet en ret god beskrivelse, og han har svaret hurtigt på mine PM's om det jeg var i tvivl om. 

At du så ikke ved hvad en point side er (eller et cashback system som man også kalder det) er jo dit problem. Og nu når du bruger så meget tid på at kommentere denne tråd, så kunne du vel også gøre den ulejlighed lige at google det ;)

Fortsat god weekend! Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Sthur:

Ej nu tror jeg heller ikke at du er helt rimelig Mikael... 

Jeg synes egentlig at trådstarter har skrevet en ret god beskrivelse, og han har svaret hurtigt på mine PM's om det jeg var i tvivl om. 

At du så ikke ved hvad en point side er (eller et cashback system som man også kalder det) er jo dit problem. Og nu når du bruger så meget tid på at kommentere denne tråd, så kunne du vel også gøre den ulejlighed lige at google det ;)

Fortsat god weekend! Smile

Fordel for ham han beskriver det så godt som muligt sit produkt så han  får så god pris som muligt, han ved sikert bedre end os begge 2 hvad point side er og endnu mere hvad denne point side indholder for en ting er sikker der er forskel på de forskellige point sider hvordan de er bygget op , så man får ikke helt ud info ved at google da alle point sider ikke er ens

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om du tænker front-end eller back-end? Jeg gjorde bare det, at jeg oprettede en bruger på hans pointside efter at have fået adressen, og konstaterede at front-enden i hvert fald fungerer rigtig godt Smile 

Og undskyld for alt det off-topic til trådstarter!

Men super fed side, billig pris og meget potentiale. Er sikker på at du får den solgt, og hvis ikke så ender jeg nok med at blive nødt til det! Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg ikke fået endnu et links så jeg kunne oprette en bruger  så jeg ved ikke det samme som dig

Jonas Sthur:

Ved ikke om du tænker front-end eller back-end? Jeg gjorde bare det, at jeg oprettede en bruger på hans pointside efter at have fået adressen, og konstaterede at front-enden i hvert fald fungerer rigtig godt Smile 

Og undskyld for alt det off-topic til trådstarter!

Men super fed side, billig pris og meget potentiale. Er sikker på at du får den solgt, og hvis ikke så ender jeg nok med at blive nødt til det! Wink

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar, Jonas. Det sætter jeg pris på Smile

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fået et bud på siden, og et salg af siden vil kun være aktuelt, såfremt at jeg ikke får svar fra køberen inden 24 timer.

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

POINTSIDEN ER SOLGT NU!

Hvis du kunne være interesseret i at få sat din egen pointside op, så send mig en PB.

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)