Ja, som Niels præcis beskriver, så kan I jo bare skrive en PB - så lover jeg, at I får svar med det samme :-) |
Kunne også godt overskue et link :-)
Ja, som Niels præcis beskriver, så kan I jo bare skrive en PB - så lover jeg, at I får svar med det samme :-) |
Få rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.
Forstod ikke det lige med ingen tid men tråd starter kommer det i hvert fald til at koste tid mange PM ,men mon ikke det går dig en lille tid , for mange gange bliver til meget tid Ingenting tid gange 1000 ingen tid PM svar er sådan ingen tid ,med faktisk gik det mig lidt tid, jeg er bare ikke så hurtigt så jeg kan ikke sende PM på ingen tid ,jeg gad kun fordi jeg ikke kan opdatere på min siden grundet plads mangle, Tvivler ikke du svare med det samme de først 1000 med hvad med de næste 100.000 |
Han har selv valgt at svare på PM'erne så det behøver du jo ikke at tænke over
Jeg tror næppe at han får så mange PM'er.....
Så må du jo slette nogle af dine PM'er hvis du ikke har plads nok. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tror også han må give op for man mister nok lysten efter de første 100 eller lidt mere som sikkert er ½ halv vejs nu Derfor god ide at skriv en lille smule mere Nå men ville bare give et godt råd for nogle seriøste bud mister han måske nok og oveni tror jeg han mister lysten efter et stykke tid Vidste ikke jeg kunne bruge amino.dk server plads til min hjemmeside www.stripdanmark.dk der er ikke nok plads på min hjemmeside |
Et lille tip. Hver gang der skrives 'send PM e.lign' i tråden (ud over det støjer lidt), ja så får tråden også mere opmærksomhed, i og med den smides op. Det er i sig selv med til at tiltrække endnu flere interesserede. Godt for trådstarter, skidt for dig der byder.
|
Jeg forstod ikke lige den PM jeg fik , jeg ved ikke engang helt præcist hvad en point side er |
Okay, jeg kan desværre ikke hjælpe dig videre da jeg intet kendskab har til din PM/siden :-). |
Jeg forstår ikke hvorfor du skriver til mig, at du vil have en PM, hvis du ikke ved hvad en pointside er. Men nok om det :-) |
Få rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.
Nå men du ved vel hvad en point siden er, når du sælger det men med så spar som info i tråden og PM kan man aldrig vide ? jeg kan ikke se meget i tråden hvad det er om , med vis ønsker en maks. god pris skriver man så meget som muligt der forklare om det man sælger Emme ved jeg ikke nok om du skrev en PM til mig , jeg kan ikke skrive mange opdateringer om dette emme derved ikke meget SEO på point siden for det kræver viden at skrive meget |