Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket firma skal man vælge til at lave App's

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge Aminoer

Jeg går lidt med tanken om at få lavet en app til min hjemmeside.
Hvor man kan gå ind og bestille sine byggematerialer direkte på sin smartphone.
Det skal være nemt at gå til ligesom madopskrifter.dk el.lign.

Men men hvilke firmaer laver disse? og hvem skal man vælge?
Og sidst men ikke mindst hvad koster sådan noget?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:19

Camilla Grønberg:
Hvor man kan gå ind og bestille sine byggematerialer direkte på sin smartphone.

Det lyder smart, men hvem er din målgruppe? For at du skal poste penge i en app så skal du også sikre dig at den bruges.

Camilla Grønberg:
Men men hvilke firmaer laver disse? og hvem skal man vælge?

Der har været anbefalet firmaer før på Amino så en søgning kan hjælpe dig til at finde de tråde.

Camilla Grønberg:
Og sidst men ikke mindst hvad koster sådan noget?

Alt fra lidt til meget :) En ting du skal have i tankerne er hvilken platform din målgruppe bruger. Om det skal være Blackberry, Android, iOS eller Symbian kan have en betydning. 

Den samme kode kan ikke genbruges fra platform til platform, men der er systemer hvor man laver én kode og kan genbruge en del. Selv sidder jeg og roder med udvikling på Android og iOS4 og selvom det kan være små apps, så kan prisen godt blive høj pga. den tid der bruges.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:25

Hej Camilla

Smartphone apps er oppe i tiden, men overvej lige en ekstra gang om det vil ramme din målgruppe.

Madopskrifter bruger man (potentielt) dagligt, og derfor er en app nemmere at have med på farten, eller med i køkkenet fx.

Det er dog sjældent at jeg er på farten og lige får behov for at købe et ton mursten eller 2 sække cement. Og hvis jeg skulle tror jeg stadig det var nemmere lige at åbne en computer og bestille det jeg havde behov for, i stedet for at downloade og installere en app, bestille byggemateriale og derefter fjerne app'en igen.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:34

Ja kan godt se at man skal undersøge markedet. Men vi har dog en del håndværkere, som gerne vil ringe bestillingerne ind, da de er på farten hele dagen. Derfor kunne det være smart. Plus at de handler tit, så derfor tror jeg ikke de ville slette programmet lige med det samme :-)

Men det er jo et led i min undersøgelse, at finde ud af hvad det ville koste.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)