Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At sende programmeringsopgaver til østeuropa

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Halsbetaendelse.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder overvejer om jeg skulle sende nogle webopgaver til udlandet og dermed spare nogle penge på den front.

Det drejer sig om nogle webdesigns lavet i Photoshop, som jeg gerne vil have konverteret til henholdsvis Wordpress og Joomla templates.

Er der nogle af jer herinde der har erfaring med at få lavet den slags opgaver i f.eks østeuropa?

Og kan i i såfald anbefale nogle bureauer/firmaer?

Venlig hilsen

Peter

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:21

Hvis du tænker på Polen, kan jeg hjælpe med at finde en eller flere samarbejdspartnere. Eventuelt kan jeg også fungere som kontaktperson etc.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Charlottelund
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:30

Jeg har ikke brugt Østeuropa, men derimod Asien. Se evt. www.joomlancers.com

Jeg har brugt udvikleren "Rococo". De er effektive, så længe der ikke er for meget udvikling.

Det koste mig godt og vel kr. 6000,- for et stort site.

Fra Viborg
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Halsbetaendelse.dk Skrevet kl. 11:42

Jamen Polen kunne sagtens være en mulighed.

Nu har jeg kigget lidt på HTMLpusher som er et dansk firma. Som jeg læser deres side, kan de på 24-48 timer konvertere PSD til CMS, for 2500 kr ex. moms.

Det er et firma i den dur jeg søger efter, men har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvad prisen for en tilsvarende service ligger i eksempelvis Polen. 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:47

Hej Peter,

Hos Sourcemanagement kan vi hjælpe dig, vi har et samarbejde med en super god programmør i Indien som koder / slicer designs for flere af vores Danske kunder.

Udover at være super dygtig, kan du få en super god pris. Hvis det har interesse, er du velkommen til at skrive til mig på mark (a] sourcemanagement.dk

Fra KBH
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:35

Vi bruger www.Chinasoft.dk

De er meget dygtige og til en fair pris. De holder til i Kina, men er startet og ejet af to danskere. Den ene hedder Niels og er ham vi har kontakten til.

Hvis du kontakter dem for et tilbud, kan du hilse fra Lærke/Wuxus. - så er jeg sikker på de nok skal give dig en god pris Wink 

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 13:24

Hej,

Vi kan være behjælpelige med outsourcing til Rusland/Ukraine. Vi er en mindre virksomhed, der har to fast ansatte udviklere i Sankt-Petersburg og 3 fast tilknyttede freelancere i Ukraine. Vi arbejder primært med Joomla og WordPress og i en mindre omfang med Drupal. Udover vores almindelige opgaver, står vi gerne for projektledelse af store projekter, der vil outsources og udføres i Rusland/Ukraine. Vores priser ligger på en meget lavere niveau end 2500+moms for PSD til Joomla template. Er du interesseret, så send mig venligst en PB eller mail: info@intellweb.dk . Vi glæder os til at sende dig vores speciel prislist for partnere. 

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 16. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:41

Overvej evt. også phd2cssonline.com eller andre lignende services. Tager nok lidt længere tid, men du får det heller ikke billigere :)

Tilmeldt 16. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:42

Overvej evt. også phd2cssonline.com eller andre lignende services. Tager nok lidt længere tid, men du får det heller ikke billigere :)

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Coolprint.dk Skrevet kl. 14:01

Hej

Har brugt både Kina og Indien, det kører bare, skriv for info.

Kasper

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)