Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg få en kopi af din internet/mobil/fastnet/ip-telefoni faktura?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lidt underlig overskrift, men til et onlineprojekt, skal jeg bruge en række fakturaer på internet, mobil, fastnet og ip-telefoni og meget gerne fra en masse forskellige udbydere.

Har du en virksomhed med både mobil, internet og fastnet på samme faktura og/eller flere ansætte og derved flere abonnementer på samme faktura, er jeg meget interesseret i disse.

Alle informationer, der kan henføres til dig, må du gerne fjerne eller også gør jeg det selv inden de bliver brugt (det kan jeg alligevel ikke bruge til noget). Filerne bliver sendt til godkendelse af dig, inden jeg ligger dem online, hvis du er interesseret i det.

Fakturaerne skal bruges til, at vise folk, hvilke informationer det er, som de skal oplyse det pågældende sted.

Hvis fx folk skal udfylde informationer om deres internet, så kan de vælge, hvilket firma de har nu fx TDC og når de så kommer til spørgsmålet, "Angiv din nuværende internethastighed", så kan de klikke på et billede og se en internet faktura fra TDC med en rød kasse omkring de informationer de skal lede efter på deres egen faktura og så indtaste dem.

Det samme med fx antal udgående opkaldt pr mdr osv.

Jeg kunne selvfølig sætte mig til, at lave fiktive fakturaer, men da jeg ikke ved, hvordan alle de forskellige ser ud og der sikkert vil være en masse ting, som jeg ikke fik med, håber jeg på jeres hjælp.

Selvom det er en mærkelig ting af efterspørge og mange sikkert ikke vil sende sådanne informationer, så håber jeg alligevel, der sidder en del Amino'er, der vil sende dem til mig.

I kan benytte mailen faktura@konne.dk

På forhånd tak

Mvh
Kristian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)