Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sprørgsmål til lidt af hvert

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Aner ikke om jeg skriver det rigtige sted, men tror at det hører under flere af emnerne. Håber der er nogen der kan hjælpe.

For det første,

hvordan finder jeg ud af om min idé til forretning er god eller den er dødsdømt fra starten?

Hvis jeg har hobbyvirksomhed, hvad skal jeg være mest opmærksom på?

Og hvis jeg nu gerne vil lave en hjemmeside, hvor gør jeg det bedst og billigst?

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 19:15

Hej.

Du skal nok være lidt mere konkret omkring din idé ... Hvad har du tænkt dig? Der er mange herinde som gerne vil gi' dig konstruktiv feedback på din idé. 

Hvis det er en hobbyvirksomhed er det b-indkomst. 

Hjemmeside: Nemmest og billigst er som regel = ikke særlig god løsning. 
Find en fed webdesigner der vil hjælpe dig afsted ... Og her kan jeg da ligeså godt anbefale mig selv :-)

Men kom med lidt mere tekst på din idé, og du vil få mange svar :-)  

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:33

Okay tak Big Smile, det vil jeg så prøve om jeg kan, for har nemlig to idéer

Den ene idé:

Jeg overvejer at åbne en børnehave, der er åben til kl. 19.30-20.00 og i weekenden, til dem der arejder i butik eller har andre lidt sene arbejdstider. Aner ikke hvordan jeg finder ud af om behovet er der? Og må man leje/købe et hus og så bare lave erhverv? Jeg er uddannet pædagog og bor i Aalborg.

Idé nr. 2

Er en butik, hvor der sælges papirvarer, dvs. kasser, indpakningsparpir, kort, skriveredskaber og alt mulig andet man kan forstille sig og så skal den være i Aalborg centrum. Meningen er at det skal være ting, som man ikke rigtig har her i Aalborg. Vil det overhovedet være muligt at sælge banken sådan en idé? og igen hvordan finder jeg ud af om der overhovedet er efterspørgelse på disse ting.

I forhold til hjemmeside, så skal det bruges til noget islandsk uld produkter, vil det mon kunne betale sig at ofre en fed webdesigner til detWink for aner jo ikke om det rigtig sælger endnu.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)