Jeg søger en udbyder af sms keywords, med billige sms priser Nogen der ved hvordan man får sin egen sms nr på 4 cifre så man selv kan udbyde sms keyword til rimelige priser?? HEEEEELLLLP |
Sms Gateway
|
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Hej Jens, Jeg har tidligere brugt Søren Sundahl/Befree til SMS gateway. Læs mere på www.befree.dk. Vh. Jan |
Jeg er ret ny her på amino, så jeg kigger lidt rundt og tillader mig at skrive lidt ind hist og pist. 1. Der findes jo en masse udbydere og det er et skummelt marked da det jo er styret af teleselskaberne 2. Jeg lavede selv en prototype på noget der mindede om just-eat-konceptet mv. engang for flere år siden. Derfor var det lidt sjovt at se dit site. |
Jeg kan også godt hjælpe dig, der findes mange udbydere i dag hvis du direkte vil ind og forhandle. Det du skal være mest opmærksom på er hvor brugt din applikationskode er og hvordan afregningsmodellen er på din forhandlerløsning. Applikationskoder som 1231 er meget brugte og nogle er knap så brugte, f.eks. bruger vi 1220 der lige blev introduceret i sommers. Hos nogle betaler du pr. kunde du for på og hos nogen bare et fast abonnoment. Du skal også være opmærksom på hvad du får med, nogle sælger dig en API løsning og andre sælger dig et helt CMS modul hvor de mest gængse funktioner allerede ligger klar til brug. Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil vide andet eller mere... |
Hej Jens, Jeg har inden for de sidste 3 uger brugt både Unwire som bla. benytter applikationskoden 1231, og BeFree som benytter 1919. Unwire har integration til flere europæiske udbyder, men BeeFree er billigere på de utakserede sms beskeder. Til den internationale løsning ville jeg bruge Unwire, hvorimod jeg ville benytte BeFee hvis du ikke regner med at produktet skal u over landets grænser. |
Vil give dig ret i Unwire er stærke internationalt og de er nok de førende i Danmark, man skal dog ikke helt glemme f.eks. Responsfabrikken der også er en betydelig spiller. Til det Jens vil anvende, kan Befree byde på ComSMS løsningen, hvis ikke han selv udvikler en løsning. ComSMS er bestemt ikke billigere end andre løsninger på markedet, opbygningen af det er anderledes både økonomisk og teknisk. Som jeg skriver længere oppe findes der mange af disse forhandler systemer, man skal vælge efter behov. |
|
SMS forhandler Gateways , Keywords eller sms Top nice Jens |