Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sms Gateway

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en udbyder af sms keywords, med billige sms priser

Nogen der ved hvordan man får sin egen sms nr på 4 cifre

så man selv kan udbyde sms keyword til rimelige priser??

HEEEEELLLLP   

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 08:54
Emnet har været oppe en del gange. Prøv at søge på f.eks. SMS, 1212, 1202 eller andre koder, donationer og relaterede ord så finder du helt sikkert noget om det.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:44
Hej Jens,

Jeg har tidligere brugt Søren Sundahl/Befree til SMS gateway.

Læs mere på www.befree.dk.

Vh. Jan

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:26
Hej Jens,

Jeg er ret ny her på amino, så jeg kigger lidt rundt og tillader mig at skrive lidt ind hist og pist.

1. Der findes jo en masse udbydere og det er et skummelt marked da det jo er styret af teleselskaberne ) Jeg er ikke ekspert, men jeg har selv snakket med mobilemarketing.dk. Hvis du fortsat leder kan jeg måske fremskaffe nogle flere bud.

2. Jeg lavede selv en prototype på noget der mindede om just-eat-konceptet mv. engang for flere år siden. Derfor var det lidt sjovt at se dit site.
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:35
Hej Jens

Jeg kan også godt hjælpe dig, der findes mange udbydere i dag hvis du direkte vil ind og forhandle. Det du skal være mest opmærksom på er hvor brugt din applikationskode er og hvordan afregningsmodellen er på din forhandlerløsning.
Applikationskoder som 1231 er meget brugte og nogle er knap så brugte, f.eks. bruger vi 1220 der lige blev introduceret i sommers. Hos nogle betaler du pr. kunde du for på og hos nogen bare et fast abonnoment.
Du skal også være opmærksom på hvad du får med, nogle sælger dig en API løsning og andre sælger dig et helt CMS modul hvor de mest gængse funktioner allerede ligger klar til brug.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil vide andet eller mere...

Fra Hjørring
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:33
Hej Jens,

Jeg har inden for de sidste 3 uger brugt både Unwire som bla. benytter applikationskoden 1231, og BeFree som benytter 1919. Unwire har integration til flere europæiske udbyder, men BeeFree er billigere på de utakserede sms beskeder.

Til den internationale løsning ville jeg bruge Unwire, hvorimod jeg ville benytte BeFee hvis du ikke regner med at produktet skal u over landets grænser.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 01:11
Hej Martin

Vil give dig ret i Unwire er stærke internationalt og de er nok de førende i Danmark, man skal dog ikke helt glemme f.eks. Responsfabrikken der også er en betydelig spiller.

Til det Jens vil anvende, kan Befree byde på ComSMS løsningen, hvis ikke han selv udvikler en løsning. ComSMS er bestemt ikke billigere end andre løsninger på markedet, opbygningen af det er anderledes både økonomisk og teknisk.

Som jeg skriver længere oppe findes der mange af disse forhandler systemer, man skal vælge efter behov.

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 19:44
Og Wupti så blev jeg selv det jeg søgte

SMS forhandler

Gateways , Keywords eller sms

Top nice

Jens

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:15
Prøv evt www.clickatell.com

Skal du bruge en custom windows applikation der kan sende SMS internet gateway kan jeg levere det.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)