Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der ikke noget galt her???

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

@mads.

Hov hov du... :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 13:23

DinTalPartner:

@mads.

Hov hov du... :-)

Ja ja - jeg beklager ;-) Den lå bare så meget til højrebenet...

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:42

Mads:

Kim Andersen:

Ha ha, ja nu forstår jeg ingenting......

Er det rigtigt nok eller er det en fejl?

Den er god nok - men det må være kompliceret, når en der hedder DinTalPartner heller ikke har styr på det ;-)

Hvad troede du var en fejl?

Jamen så bare lige som "Din Talpartner" også lagde mærke til, at mit totale beløb eks moms var 7.60 kr højere end mit subtotal.
Men tror snart jeg har luret det;-).

Jeg takker for hjælpen til alle....... også til "Din Talpartner" :-)

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:44

Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 13:49

For at spørge om noget helt andet - hvad skal du bruge boilies til nu :-) Der er jo lang tid til søerne åbner....! Skal du bare være forberedet, eller skal du til udlandet?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:55

Mads:

For at spørge om noget helt andet - hvad skal du bruge boilies til nu :-) Der er jo lang tid til søerne åbner....! Skal du bare være forberedet, eller skal du til udlandet?

Jamen de er nu heller ikke til mig:-).

Ja der er desværre meget lang tid til at søerne åbner:-(
Ville meget gerne til udlandet,  men det må vist vente lidt endnu. Hvad med dig, har du nye eventyrer på tapetet?. Eller tager du det stille og roligt i år?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:03

Kim Andersen:

Jamen de er nu heller ikke til mig:-).

Ja der er desværre meget lang tid til at søerne åbner:-(
Ville meget gerne til udlandet,  men det må vist vente lidt endnu. Hvad med dig, har du nye eventyrer på tapetet?. Eller tager du det stille og roligt i år?

Jeg køber forhåbentlig en lejlighed i Spanien, så hvis vi kommer en del derned i år, så skal der findes karpesøer. Jeg ved der er nogen i nærområdet, og så ligger Ebro 270 km væk.

Ellers skal jeg formentlig på en uges fiskeri i Nord-Norge til august, hvor vi skal optage nogle programmer om helleflynderfiskeri, og hvad der ellers er af interessante fisk.

Derudover bliver det til lidt forskellige herhjemme - skal med på testfiskeri med DSF, og skal dække at et P&T-vand åbner på Sjælland. Der skal laves 117-18 programmer i år, så der bliver godt gang i den :-)

Med hensyn til karpefiskeriet, så håber jeg meget at få en del ture herhjemme, selvom rigtig mange vande døde sidste år, og der måske ryger endnu flere i år....

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)