@mads.
Hov hov du... :-)
|
DinTalPartner:@mads.
Hov hov du... :-)
Ja ja - jeg beklager ;-) Den lå bare så meget til højrebenet...
Ja ja - jeg beklager ;-) Den lå bare så meget til højrebenet... |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Jamen så bare lige som "Din Talpartner" også lagde mærke til, at mit totale beløb eks moms var 7.60 kr højere end mit subtotal. Jeg takker for hjælpen til alle....... også til "Din Talpartner" :-) |
For at spørge om noget helt andet - hvad skal du bruge boilies til nu :-) Der er jo lang tid til søerne åbner....! Skal du bare være forberedet, eller skal du til udlandet? |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Jamen de er nu heller ikke til mig:-). Ja der er desværre meget lang tid til at søerne åbner:-(
|
Jeg køber forhåbentlig en lejlighed i Spanien, så hvis vi kommer en del derned i år, så skal der findes karpesøer. Jeg ved der er nogen i nærområdet, og så ligger Ebro 270 km væk. Ellers skal jeg formentlig på en uges fiskeri i Nord-Norge til august, hvor vi skal optage nogle programmer om helleflynderfiskeri, og hvad der ellers er af interessante fisk. Derudover bliver det til lidt forskellige herhjemme - skal med på testfiskeri med DSF, og skal dække at et P&T-vand åbner på Sjælland. Der skal laves 117-18 programmer i år, så der bliver godt gang i den :-) Med hensyn til karpefiskeriet, så håber jeg meget at få en del ture herhjemme, selvom rigtig mange vande døde sidste år, og der måske ryger endnu flere i år.... |