Hej. Nogle der har gode erfaringer med Hosted Exchange? Jeg har tidligere været på noget Google-app-halløj. Men især kalenderen virker ikke optimalt synes jeg.
|
Kigger lige med her...
Hej. Nogle der har gode erfaringer med Hosted Exchange? Jeg har tidligere været på noget Google-app-halløj. Men især kalenderen virker ikke optimalt synes jeg.
|
Hej, I kan med fordel se på Microsoft Exchange Online. Der findes nok ikke mange udbydere af Microsoft Hostet Exchange som er lige så solide. Og det er prisbilligt, også til små firmaer / iværksætter-virksomheder. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg kan ikke andet end anbefale en Hosted Exchange løsning. Vi bruger selv hosted exchange fra Godaddy. 2gb mailboxes til 6,99$ mener jeg |
Billigt logo - Professionelt logodesign
Okay! Det er forresten udelukkende MAC vi bruger - samt iphones. Så anbefales det vel stadig med exchange ?? |
Det gør ingen forskel. :-) Microsoft Online Services klient-programmet til Mac kan hentes her Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Bruger også selv mac + iphone, kører det med Microsoft Entourage på min mac. det kører perfekt. |
Billigt logo - Professionelt logodesign
Jeg forstår ikke folk der betaler penge for Hosted Exchange, når man kan anvende Google Apps... Jeg er selv skiftet fra exchange til Google Apps - jeg har endnu ikke oplevet, at der skulle mangle noget af nogen art. Just my 5 cents :-) |
Enig.. køb direkte hos Microsoft, vi har droppet vores eget exchange hosting til fordel for Microsofts løsning.. Billigst, cloudbaseret, 25GB plads og hvis de har problemer med at få det til at virke har de direkte access til udviklerne...
Mvh Markus |
Hvis man ikke er interesseret i ægte pushmail og ikke har de store krav til plads i postkassen og funktionalitet med øvrige small-business-server funktioner, så har du måske ret i, at Google mail er en udemærket løsning. Og så vil det måske hjælpe på udbredelsen af gmail i virksomheder, hvis Gmail brugerne, med egne domæner, generelt kunne finde ud af at sætte det korrekt op, så der ikke altid står "sendt af ****@gmail på vegne af ****@domæne", for det ser efter min personlige mening temmelig amatøragtigt ud. En dag bliver Googles mail og øvrige online funktioner sikkert lige så udbredte som Microsofts.. måske. Dbh. John |
Find mig på LinkedIn