Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til sparring

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sad lige og kom i tanke om nogle ledelsesmøder vi har haft internt, hvor vi ofte har fundet os selv siddende med de samme problemstillinger om og om igen. Vi har ligeledes også nogle gange haft behov for et frisk pust etc., og så tænkte jeg der måtte da være andre som har haft det ligeledes undervejs.

Nu har vi været ganske heldige ved at vi i vor virksomhed trods alt er flere ledere med hver sit område, men specielt virksomheder hvor tingene ofte måske hvilket på ens skuldre og skrækplasteret at ens revisor måske ofte er ens eneste sparringspartner, så kunne der måske laves en eller anden form for IRL face to face erfaringsudveksling mellem medlemmerne på Amino?

Jeg havde ikke selv planer om at skulle køre fra sted til sted, for så ville jeg nok hellere slå mig ned som konsulent, men for en gang imellem at tage ud og møde nye mennesker som faktisk kunne bruges ens konstruktive indspark for en kop kaffe, det kunne da måske nok være meget hyggeligt.

Det skulle undre mig meget om ikke der på AMINO faktisk sad flere indenfor beslægtede brancher som den vej kunne opnå nogle gode konstruktive møder til gavn for begge parter.

Det kunne også være dage hvor man måske kunne holde "åbent hus" for en håndfuld AMINOER som kunne komme ud og se hvad man gik og lavede, mens man måske præsenterede dem for ens virksomhed evt. planer etc.

Kan godt være alle er gået over til brugen af personlige coaches etc., men blot nogle tanker som jeg håber andre ville kunne finde interessante at arbejde videre med

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)