Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino.dk til salg!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har købt masser af expired domains gennem tiden - både danske og andre, og dt er der intet ulovligt i. Jeg bliver ofte ringet op af folk der gerne vil køe nogle af dem men jeg gider ikke sælge dem :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 00:19
Jeg tror bare det er for sjov :) men det er måske bare fordi jeg ikke kan gennemskue pointen i at vise optagede domæner som ledige.
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 01:23
Dato: 14-02-2007 00:09:16
Forfatter: Mikkel deMib
Jeg har købt masser af expired domains gennem tiden - både danske og andre, og dt er der intet ulovligt i. Jeg bliver ofte ringet op af folk der gerne vil køe nogle af dem men jeg gider ikke sælge dem :)

Nej, det skulle da være mærkeligt om det var blevet ulovligt at genbruge dk (eller andre) domæner... :)
Men der står faktisk følgende i loven om internetdomæner:
§ 12.
Stk. 2.
Registranter
må ikke registrere og opretholde registreringer af internetdomænenavne alene
med videresalg eller udlejning for øje.

Man må vel sige at de kommer i konflikt med den paragraf, i og med de registrerer et (eller flere) domæne(r) og omgående sætter et "Til salg"-skilt på?
Dog er den sikkert aldrig blevet håndhævet i praksis og er højst blevet refereret til en enkelt gang eller to, i sager ved Klagenævnet for Domænenavne...

Martin Tygsen >>
Mit indlæg var for sjov, men deres side er skam seriøs nok. De linker til www.domainenavne.dk fra deres andre domæner, og tjekker så referreren for at se hvilket domæne de skal skrive, der er til salg. De har så bare ikke en liste over deres egne domæner som de tjekker op imod, men vælger ukritisk at reklamere med at et domæne er til salg, uanset hvilket det er. Jeg tror ikke de har andet at gøre med EuroDNS (som lookup-formularen fører til) end at de er affiliates hos dem, så de modtager provision hvis du køber noget den vej - i tilfælde af at du ikke køber det domæne du kom fra.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:43

Man kan da heller ikke være på messe nogle dage før i sælger hytten. Jeg fik da lige kaffen galt i halsen, da jeg på min mobil så overskriften på denne tråd ;-)))

Dbh Martin

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:49
Hej

Jeg blev også lidt overasket her, men ok man sælger jo heller ikke sin mormor - vel??

Forsat god søndag - og til dem med børn, gi bare fastelavnstønden et ekstra slag fra mig..

M.v.h.

Stones

www.sw-handel.dk - Dit e-byggemarked  

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)