Hej brugere på Amino.dk !
Jeg fandt helt tilfældigt denne side ved en Google søgning, da jeg i min færd efter elevplads ramte et indlæg herinde omhandlende en som fik en her. Jeg vil derfor meget gerne selv prøve lykken her.
Jeg er en ung fyr på 20 år, fylder 21 år d. 15 marts i år, som søger en elevplads indenfor IT faget, som IT-Supportter eller Datatekniker. I efteråret gik jeg til eksamen indenfor infrastruktur og programmering hvor jeg fik et fint 12 tal. Jeg søger derfor en elevplads som ønsker at matche mine stærke faglige sider og ambitioner. Jeg har søgt rigtig mange steder, men pga. den store rift der er om disse elevpladser er jeg desværre stadigvæk ledig. Jeg bor i Odense området, har kørekort til bil, og egen bil.
Hvis du står og kan bruge en elev som mig, er der massere af fordele. Dels får du lidt over 50.000 kr for at oprette en elevplads, og dels får en en elev som virkelig brænder for arbejdet og ønsker at udføre et kompetent arbejde. Hvis der er en eller to personer som ønsker at se mig til en jobsamtale, vil jeg blive glad. Jeg har CV og andre nyttige oplysninger liggende hvis nogen ønsker dem.
Jeg kan træffes på steffenfriis@gmail.com
Håber virkelig nogen kan hjælpe mig her.
Med Venlig Hilsen Steffen Friis |
Elevplads søges (Datatekniker/IT Supporter)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)