Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler lejlighed i København

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i venlige med aminoer.

Jeg søger desperat lejlighed i København , helst 2-3 værelser, 1-2 år + og til en husleje på omkring 5000 ex forbrug. Er dette helt umuligt.

Jeg er på bolig portal, dba og alle de andre steder, og der sker virkeligt intet.

Kender du nogle der kender nogle?

På forhånd tak.

Christian Wilhelmsen

Info@wilhelmsen.tv

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:41

bumper lige indlæget.

Findes der en der kender en der kender en herinde:-)

christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50

Jeg har en 2V'er på Ydre Nørrebro, der snart skal sælges. Det er en andelslejlighed på 59 m2.

Den koster 3.800 pr. md. i husleje og 650.000 i indskud.

Om to uger er der etableret helt nyt toilet/bad plus helt nyt køkken.

Men den er jo så til salg og ikke til udlejning.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:51

Hej Pro.

Jeg kan desværre ikke lige undvære 650.000 ellers havde det da været en oplagt mulighed:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

Århh kom nu Wink
Jeg fik da øvet mig lidt på salgstalen.

God jagt, men tror det bliver svært. Der er voldsom rift om leje-lejligheder for tiden.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 16:01

ja det står sku skidt til, det var lige før man skulle lave et amino bolig projekt hvor iværksættere kunne få værelse / køkken osv:-) lige som man ser i udlandet

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:02

Hej Christian,

Jeg har lige relanceret min boligportal, så der er ikke det store udbud endnu, men du skal være mere end velkommen til at oprette dig som boligsøger, så kommer du i hvert fald i første række blandt de boliger der bliver oprettet.

Det er helt gratis og jeg udlodder en Ipod Nano i februar måned, så om ikke andet, så har du da mulighed for at vinde den. :o)

Du kan se mere på Lej 1 hjem

Uanset om du opretter dig eller ej, så held og lykke med boligjagten.

Med venlig hilsen

Tommy 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:02

Christian Wilhelmsen ( WIl ):

Hej alle i venlige med aminoer.

Jeg søger desperat lejlighed i København , helst 2-3 værelser, 1-2 år + og til en husleje på omkring 5000 ex forbrug. Er dette helt umuligt.

Jeg er på bolig portal, dba og alle de andre steder, og der sker virkeligt intet.

Kender du nogle der kender nogle?

På forhånd tak.

Christian Wilhelmsen

Info@wilhelmsen.tv

Meld dig ind hos AAB og KAB. De nye fleksible kriterier gør, at du kan komme højere på listen såfremt du har arbejde eller studere i København. Det kan også være hvis du fornylig er blevet skilt.

Jeg ved fra kontakter, at de vælter i ledige lejligheder i Ishøj. Men det er måske ikke det mest attraktive sted at bo... :-)

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 19:27

jeg er meldt ind i AAb og gik fra nummer 5500 til omkring nummer 21 på de fleste lejligheder, men det går bare ikke hurtigt nok da jeg står i bolignød nu:-) ved du om man kan ringe og høre om de lejligheder i ishøj, det er bedre end ingenting:-)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 19:30

Christian Wilhelmsen ( WIl ):

jeg er meldt ind i AAb og gik fra nummer 5500 til omkring nummer 21 på de fleste lejligheder, men det går bare ikke hurtigt nok da jeg står i bolignød nu:-) ved du om man kan ringe og høre om de lejligheder i ishøj, det er bedre end ingenting:-)

Du skal ringe til Ishøj kommunes boligkontor. De kan helt sikkert hjælpe dig videre relativt hurtigt. Og de har som regel altid et par ledige boliger. :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)