ja det står sku skidt til, det var lige før man skulle lave et amino bolig projekt hvor iværksættere kunne få værelse / køkken osv:-) lige som man ser i udlandet
Jeg har lige relanceret min boligportal, så der er ikke det store udbud endnu, men du skal være mere end velkommen til at oprette dig som boligsøger, så kommer du i hvert fald i første række blandt de boliger der bliver oprettet.
Det er helt gratis og jeg udlodder en Ipod Nano i februar måned, så om ikke andet, så har du da mulighed for at vinde den. :o)
Du kan se mere på Lej 1 hjem
Uanset om du opretter dig eller ej, så held og lykke med boligjagten.
Meld dig ind hos AAB og KAB. De nye fleksible kriterier gør, at du kan komme højere på listen såfremt du har arbejde eller studere i København. Det kan også være hvis du fornylig er blevet skilt.
Jeg ved fra kontakter, at de vælter i ledige lejligheder i Ishøj. Men det er måske ikke det mest attraktive sted at bo... :-)
jeg er meldt ind i AAb og gik fra nummer 5500 til omkring nummer 21 på de fleste lejligheder, men det går bare ikke hurtigt nok da jeg står i bolignød nu:-) ved du om man kan ringe og høre om de lejligheder i ishøj, det er bedre end ingenting:-)
jeg er meldt ind i AAb og gik fra nummer 5500 til omkring nummer 21 på de fleste lejligheder, men det går bare ikke hurtigt nok da jeg står i bolignød nu:-) ved du om man kan ringe og høre om de lejligheder i ishøj, det er bedre end ingenting:-)
Du skal ringe til Ishøj kommunes boligkontor. De kan helt sikkert hjælpe dig videre relativt hurtigt. Og de har som regel altid et par ledige boliger. :-)