Flere oplysninger |
Heeeey alle! Nu vil jeg gerne holde årets fest! jeg håber i gider deltage og det bliver en rigtig fed fest! Inviter alle jeres venner og kom igang med at spred rygterne omkring event!
Denne fest kommer til at forgå på den måde at. i starten af festen ville de første 100 mennesker få velkomsdrinks og få "snacks" fra cult pigerne, Der vil stå en "mini" dj og spille en masse fede nye sange imens i bliver logget ind! i døren vil der stå 3-4 dørvagter som vil tage imod jer og sørge for at i har billet (billet skal købes ved at i deltager jer, og jeg sender et konto nummer, hvor i registere jeres 150 kroner, og der efter får i en besked om at i har fået jeres billetter) der efter, vil der være en gaderobe hvor i ville stille jeres tasker og hænge jeres jakker. Da i træder ind i den store hal ville der være musik og i løbet af festen ville 3 forskellige kendte kunstnere komme forbi og spille nogle sange! (det skal lige siges, at Kasper nyemann er en af dem) Det ville være vigtigt hvis i gider at deltage og komme med et stort smil på læben! Og fyrer den af!!!!
SPRUT : Nej, man kan ikke medbringe eget sprut, meeeeen. der ville være en stor bar, med en masse unge bartendere og ville lave nogle fede drinks (16+) ellers er der sodavand til dem under!
Kendte : Amalie (fra paradise hotel), Kasper nyemann (københavns brunette), Bring det på (ring til politiet) ..
DELTAG DELTAG DELTAG!!!!! MVH. SANNE MAGDAHL!!!
Besked 1:
HEEEY ALLE IGEN!
Det er vigtigt at i skynder jer! der er nu skrevet 100 op og når man er skrevet op betyder det at i nu tvunget til at betale de 150 kroner d 1 febuar!
Her på fredag : hvis vi har 350 mennesker der er skrevet op på fredag får i også lov til at melde jeres venner på!
HUSK skriv til mit rigtige nummer, der er mange der har skrevet til mit andet, men det skal jeg desværre ikke bruge! skriv til 42752225* eller ring!
MVH Sanne Magdahl Nielsen.
Besked 2:
Heeeey deltager!
Nu skal festen igang! Vi mangler stadig en del så invitere alle dine venner og spørger rundt omkring dig om dine venner vil deltage! det er virkelig vigtgt at i gøre det, for der SKAL komme 700 mennesker! så lad os skyde festen igang!
Da du har trykket deltager får du nu et konto nummer du skal sende dine 150 kroner til. HUSK at skrive dit navn og efternavn så vi ved det er dig! dit navn vil blive skrevet op, og der efter vil du skrive en sms eller en besked til dig, så du ved at vi har dine billetter! SKYND!!! Dig at være en af de 100 første og få velkomsdrinks og få "snacks" af cultpigerne! alders grænsen er ? men hvis du er under 16 kan du ikke købe sprut i baren kun sodavand!
Reg : 3511 Konto nr : 3517827924
MVH Henriette, Camilla & Sanne (-:
Det er alt jeg har fået af dem.
|