Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man forlange dette?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

kan man forlange penge for at deltage i begivenhed på facebook?

Jeg har ved en fejl kommet til at  trykke på Deltager til en begivenhed på facebook.

Denne begivenhed er et event og et par dage efter, får jeg besked om at jeg skal "SKAL" betale inden den 1 februar, fordi jeg har trykket jeg deltager.

Jeg ville ikke mene man kan lave en begivenhed på facebook og derefter forlange penge?

Jeg har ikke skrevet under på noget og det virker som om jeg har ret i denne sag.

Hvad syntes I?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:49

Ha ha... fuskere bliver mere og mere kreative.

Naturligvis har du ikke indgået nogen juridisk bindende aftale om at betale, men send lige et link til eventen.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 21:53

Jeg kan kopier de beskeder jeg har fået efter jeg har deltaget og event teksten.

Eventet er lavet af unge som mig selv i samarbejde med et event firma.

Event tekst:

Tidspunkt
28. maj kl. 22:00 - 29. maj kl. 03:00

Sted sørby hallen

Oprettet af:

Flere oplysninger
Heeeey alle! 
Nu vil jeg gerne holde årets fest! 
jeg håber i gider deltage og det bliver en rigtig fed fest! 
Inviter alle jeres venner og kom igang med at spred rygterne omkring event! 

Denne fest kommer til at forgå på den måde at. i starten af festen ville de første 100 mennesker få velkomsdrinks og få "snacks" fra cult pigerne, Der vil stå en "mini" dj og spille en masse fede nye sange imens i bliver logget ind! i døren vil der stå 3-4 dørvagter som vil tage imod jer og sørge for at i har billet (billet skal købes ved at i deltager jer, og jeg sender et konto nummer, hvor i registere jeres 150 kroner, og der efter får i en besked om at i har fået jeres billetter) der efter, vil der være en gaderobe hvor i ville stille jeres tasker og hænge jeres jakker. Da i træder ind i den store hal ville der være musik og i løbet af festen ville 3 forskellige kendte kunstnere komme forbi og spille nogle sange! 
(det skal lige siges, at Kasper nyemann er en af dem) 
Det ville være vigtigt hvis i gider at deltage og komme med et stort smil på læben! Og fyrer den af!!!! 

SPRUT : Nej, man kan ikke medbringe eget sprut, meeeeen. der ville være en stor bar, med en masse unge bartendere og ville lave nogle fede drinks (16+) ellers er der sodavand til dem under! 

Kendte : Amalie (fra paradise hotel), Kasper nyemann (københavns brunette), Bring det på (ring til politiet) .. 

DELTAG DELTAG DELTAG!!!!! 
MVH. SANNE MAGDAHL!!!
Besked 1:
HEEEY ALLE IGEN! 

Det er vigtigt at i skynder jer! der er nu skrevet 100 op 
og når man er skrevet op betyder det at i nu tvunget til at betale de 150 kroner d 1 febuar! 

Her på fredag : hvis vi har 350 mennesker der er skrevet op på fredag får i også lov til at melde jeres venner på! 

HUSK skriv til mit rigtige nummer, der er mange der har skrevet til mit andet, men det skal jeg desværre ikke bruge! skriv til 42752225* 
eller ring! 

MVH Sanne Magdahl Nielsen.
Besked 2:
Heeeey deltager!

Nu skal festen igang! Vi mangler stadig en del så invitere alle dine venner og spørger rundt omkring dig om dine venner vil deltage! det er virkelig vigtgt at i gøre det, for der SKAL komme 700 mennesker! så lad os skyde festen igang! 

Da du har trykket deltager får du nu et konto nummer du skal sende dine 150 kroner til. HUSK at skrive dit navn og efternavn så vi ved det er dig! dit navn vil blive skrevet op, og der efter vil du skrive en sms eller en besked til dig, så du ved at vi har dine billetter!
SKYND!!! Dig at være en af de 100 første og få velkomsdrinks og få "snacks" af cultpigerne!
alders grænsen er ? men hvis du er under 16 kan du ikke købe sprut i baren kun sodavand! 

Reg : 3511
Konto nr : 3517827924

MVH Henriette, Camilla & Sanne (-:
Det er alt jeg har fået af dem.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 21:56

Skriv til hende at du ikke kan deltage i festen alligevel og derfor naturligvis ikke skal betale.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 22:00

Det kan jeg godt se, at du syntes ville virke godt nok. tænkte jeg også.

Men tænkte på at, det er faktisk ikke mit job at sørge for om jeg skal betale til alverdens ting.

Kender mange som bare trykker deltager og har et hav af beskeder de ikke tjekket.

Hvad med dem osv... 

Jeg mener ikke jeg skal meddele noget som helts i denne sag. Facebook begivenhed alle kan lave, er ikke en jurisk binding til betaling og derfor syntes jeg det er strengt at skrive skal.

Men nu vil jeg vente og se hvad der sker, nu da jeg ikke har betalt inden den 1. februar.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:02

Umiddelbart ville det da være mere imødekommende af hende at skrive noget i retning af at "din tilmelding vil blive endeligt bekræftiget når du har overført penge til konto" ....

Jeg vil give dig ret i at det virker lidt som om hun presser folk til at betale hurtigst muligt.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:02

Det er en meget aggresiv metode Susanne prøver at arrangere en fest på. Jeg ville næsten være fornærmet. :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 22:03

Præcis, nu vil se om der sker noget om et par dage.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:07

Sjovt. Nå, men 'Not attending' må jo så betyde man er frameldt.

"Det er vigtigt at i skynder jer! der er nu skrevet 100 op 
og når man er skrevet op betyder det at i nu tvunget til at betale de 150 kroner d 1 febuar!"

For mig at se er dette blot et nyt (?) af utallige tricks for at franarre unge mennesker deres penge. Hvis du havde et personligt forhold til arrangøren ville det være rimeligt at betale, men du skal ikke overføre penge til en bankkonto (hvorfra du aldrig kan få noget tilbage) for en vare/serviceydelse der tydeligvis har kommerciel karrakter.

Jeg kan ikke vide om der er noget reelt bag - om lokalerne overhovedet er booket eller om arrangøren eksisterer i virkeligheden. Men skal jeg gætte, er dette blot et svindelnummer på nettet.

Lad være med at betale.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og Susanne overtræder da i øvrigt virkelig lovgivningen yderligere...

Drinks til 16-årige??? Den fest står da til at blive lukket...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)