Hej Alle, Gennem det sidste stykke tid har jeg og en kammerart leget med et nyt koncept. Vi har en side, hvor man som webshopejer kan tilføje en "kampagne" som eksempelvis 1"0% rabat på ale varer i butikken". Ideen er fra alle de netværk, hvor det er fysiske varer man køber, hvis man er mange nok. Vi vil gerne gøre det for webshops. Grundlæggende genererer man nogle rabatkoder (enten via sin egen webshop eller får vores program til at gøre det), så laver man en kampagne, fx. 100 rabatkoder til ens webshop, der hver giver 10% rabat når den bruges. Vi skriver lidt om det på facebook og kampagnen kommer på vores website. En kampagne kan max laves for 14 dage ad gangen. Ideen og websitet er på plads og udviklingen er 90% færdig, vi har lagt et par test kampagner ind, men vil gerne have en masse webshops ind både for at trække en farlig masse kunder til, og sekundært for at teste konceptet og vores platform. Alle med webshop er velkomne til at oprette sig, som butik og oprette kampagner, men vær venlig at lave reelle kampagner, så de kunder der kommer forbi ikke bliver snydt. Alt feedback omkring brugervenlighed, koncept mv. er meget velkomment. Enten PM mig eller skriv i denne tråd. Adressen på siden er www.scoopy.dk |
Afprøvning af nyt koncept
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)