Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken vej design og funktionsmæssigt på mobilside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at ligge et design på en side med prissammenligning på mobiltelefoner. I den forbindelse vil jeg gerne have jeres input i forbindelse med hvilken retning jeg skal køre det.

Min tanke var at opbygge en prisdatabase, og ikke gøre noget specielt ved producent siderne for at fremhæve de enkelte egenskaber ved telefonerne. Jeg tænker at de besøgende allerede er klar over hvilken telefon de vil have, og blot skal bruge prisen på den. 

nokia siden er der mange billeder / mobiler. Jeg giver dog ikke andre oplysninger end pris, og billede. Vil det for dig være interessant at have flere oplysninger på sådan en side? Hvad vil du lægge vægt på at få præsenteret af information om mobilen, når du skal vælge den? Hvad synes du?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:14

Hej Casper.

Umiddelbart er jeg ikke særlig vild med designet. Det skal være noget mere enkelt, jeg får ikke lyst til at kigge på den, og det fremstår ikke særlig troværdigt.

Jeg synes selve Nokia siden er fin, men hvis jeg var dig ville jeg sortere den på de mest populære telefoner. Det samme ville jeg gøre på forsiden.

Derudover så skal folk også selv kunne sortere på andre kriterier. Fx. Er der nogle som bare vil have en Nokia telefon, men er ligeglade med modellen, og bare går efter prisen.

Evt. så skulle der både stå en pris med og uden abb.? Det kunne være ret relevant vil jeg mene. :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:17

Tak for input. Det er et lidt grafisk tungt, og det er nok en af de der designs om man enten kan li' / ikke kan li' :-). Jeg har norteret det du kom med - har en lang liste med ideer.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:17

Hej du.

var lige inde og kigge under iphone 4 32 Gb. og hold da op hvor var det uoverskueligt! alt teksten flyder sammen og det er slet ikke til at finde hverken hoved eller hale..

Mvh Tobias.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:19

Det er kun forside/producent sider der er opsat, det fik jeg ikke nævnt - sorry. Det jeg gerne vil frem til er hvilke information der er relevante, eller hvilke lister som kunne være relevante (populære, nye, billige, smartphones etc)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:42

Jeg syntes det er super fedt! ;)

Sådan jeg ville have det til en prissammenligning af mobiler

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)