Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til Galleri

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Jun 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja... det ville være en fin idé at optimere SEO til begge "ord", der er nok nogle "orblinne" imellem.

Det lyder spændende med et galleri. Skal I lave et galleri på nettet, hvor I sælger kunst?
Skal kunstneren ikke være med i det. Sådan noget med kunst er jo en personlig sag mellem kunstner og kunde.

Sådan ser jeg det... Jeg vil da gerne høre mere om jeres koncept.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:24
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:12
Hallo Michael und Kristian,

nu er jeg selv kunstner og har  udstillet hos Galleri Revolver i Bredgade i København. Navnet synes jeg var ret sjovt og kunne huskes. Dog findes de ikke mere og salget var noget galleristen ikke havde meget forstand på. Hvor meget betyder navnet egentlig? Jeg faldt mest for Galleri Krimi eller Gallery-MK, især den første, nu hvor I har en tysk kunstner I vil markedsføre.

Hvad for en slags kunst vil I sælge? Er det video, installation, maleri, grafik, skulptur eller performance? Måske kunne man bringe det i forbindelse med navnet.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 22:59
Vi regner med, at vi skal have en webshop - på et tidspunkt - hvor vi skal sælge billederne igennem. Men vi starter med, at sælge billederne over forskellige auktionshjemmesider. Det er mest små ukendte kunstner vi vil have fat i. Dem der laver tingene lidt for sjov, men stadig har lyst til, at sælge lidt ud uden selv at skulle stå for salgsarbejdet.

De var faktisk rigtige gode de 2, de går med videre sammen med krimi og MK

Tror navnet betyder lidt. Et navn som Galleri KRIMI skal lige ind og vende en enkel gang og det får nok lidt flere til, at kigge forbi, for at finde ud af, hvad det endelig er for noget.
Det bliver mest malerier i starten, men det kan sagtens være, at vi får andre ting ind senere.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 20:06
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)