Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversigt over linkportaler der IKKE bruger redirects!

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:59

Hmm ja, havde ikke regnet med at min første besked på amino.dk ville være en kritik af en tråd.

Meeen vil nu alligevel pointere at det ikke er korrekt, at directories etc der bruger redirect links er værdiløse. I hvert fald ikke i Google. Størstedelen (hvis ikke alle) redirect links bliver 'fuldt til dørs' af GoogleBot, og endestationen bliver derefter krediteret.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 13:30
Tobias G:

Grosen, du skal være velkommen til at tilføje siden til din gSEO side.

Hej Tobias G

Nu har jeg tjekket dit site og den er hermed kommet i det gode selskab på gSEO ;-)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 13:32
Loukas:

Jeg vil gerne tilslutte mig med redirect-fri links til e-handlene.

www.istoria.dk/shopindex/

Hej Kasper

Dit site er også røget igennem nåleøjet og er også lagt på gSEO!

/Grosen Friis

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 13:42
PopStop:
Meeen vil nu alligevel pointere at det ikke er korrekt, at directories etc der bruger redirect links er værdiløse. I hvert fald ikke i Google. Størstedelen (hvis ikke alle) redirect links bliver 'fuldt til dørs' af GoogleBot, og endestationen bliver derefter krediteret.

Hej PopStop

Det er rigtigt at noglet linkportaler bruger redirects der kan følges af søgemaskinerne, men så skal det sættes op som serverside redirects og det skal være et 301 redirect. Problemet er at langt de fleste linkportal redirects ikke er 301 (Permanent flyttet) men 302 (Midlertidig flyttet) og sidstnævnte links har ingen SEO værdi!

En linkportal der ikke består af andet end 301 redirects slår stadigvæk ikke en rigtig kodet linkportal, der består af alm. links. Det er SÅ let at ændre links til at have 100% SEO værdi både for den der linker ud (linkportalen) og den der bliver linket til, og optællingen af kliks virker stadigvæk.

Så har du en linkportal med redirects, der er kodet i PHP eller Java (Nej det er ikke JavaScript jeg mener ;-] ) så kan vi hjælpe dig med at få din linkportal tilpasset så den også kan komme i det godt selskab! (grosen@gratis.dk eller 2578 6784)

/Grosen Friis

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:28

www.reklameafdelingen.dk bruger heller ikke redirects.

Når vi snakker links og SEO-værdi, er det viftigt lige at nævne Rel=nofollow tagget? hvis dette tag er tilføjet et link, har det heller ingen SEO-værdi (Ihvertfald ikke i Google).

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 16:03
Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 15:32
Lars Bachmann:
www.reklameafdelingen.dk bruger heller ikke redirects.

Hej Lars Bachmann

Det er rigtigt og det er efterhånden længe siden at dette site blev listet på gSEO!

/Grosen

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 15:42
Ken Schultz, Adviva:
http://www.shoplair.com/dk/ bruger heller ikke redirects

Hej Ken

Tak for tippet, nu har jeg set den efter og den er nu lagt på listen på gSEO

Bemærk, jeg har ikke lagt shoplink.dk på, da den blot peger på www.shoplair.com/dk/. Vær endvidere opmærksom på at at pegningen fra shoplink.dk til www.shoplair.com/dk/ er et 302 redirect (Midlertidig flyttet) og ikke et 301 redirect. Så hvis nogen linker til shoplink.dk, så bliver værdien af dette link ikke givet videre til www.shoplair.com/dk/, så det bør du overveje at få rettet!

/Grosen Friis

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 15:43

Chiko.dk bruger direkte links. Dog er det en linkcentral forbeholdt kæledyr shoppe. 

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)