Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Mener også AdFair (www.adfair.dk) giver mulighed for affilliate annoncering, de kalder det bare Lead-kampagner, men er ret sikker på det er det samme, men kender desværre ikke deres priser... Men de kan helt sikkert give dig nogle priser hvis du ringer til dem... :)

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:37
Det billigste vidst du vil ind i et netværk er nok partner-ads, da du kan starte for 1000 + moms (jeg droppede dem dog da mit indskud var opbrugt, da jeg ikke følte jeg fik nok ud af det)

Men ellers skal der nok omkring de 30.000 kr. på bordet for at de andre affiliate programmer gider at "Hjælpe" dig :)

Jeg har ikke selv erfaringer med de andre selskaber endnu - men det kommer nok snart:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 20:04
Jeg har også forsøgt mig med Partner-ads.dk og nu er der efterhånden ved at være gået halvanden måneds tid, hvis ikke mere. Jeg har kun haft et enkelt salg i hele den periode.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 20:26
Dato: 21-02-2007 20:03:55 Forfatter: belliz Jeg har også forsøgt mig med Partner-ads.dk og nu er der efterhånden ved at være gået halvanden måneds tid, hvis ikke mere. Jeg har kun haft et enkelt salg i hele den periode.

Vi har i 2007 haft 9 salg, hvilket måske ikke er så meget, men det er værd at bemærke, at det koster kun når der er et salg

Ellers er det bare gratis reklame ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:01
Hejsa,

Vi bruger partner-ads, og er egentlig ret glade for deres service. De er hurtige til at svare, når man har spørgsmål. Top point der.

Men til gengæld synes jeg også der er mange useriøse hobby-hjemmesider med i deres netværk. Samtidig kan jeg slet ikke få mine statistikker til at passe med den statistik man kan se på deres hjemmeside i forhold til de antal kliks der "er" leveret fra dem.

Men det kan jo være at min statistik ikke er 100% korrekt.

Vi sælger ikke noget, så det er svært at måle, men jeg målet på antal personer der tilmelder sig vores nyhedsbrev og det er ikke noget at råbe hurra for. Vi skaffer medlemmer via egne metoder og anden markedsføring.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:49
Der findes også en del affiliate software, som du ret let kan installere på din eget webserver. Så skal du ikke betale kommisioner eller løbende udgifter til andre. Til gengæld skal du så selv ud og finde partner sites.
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:33
Nogen der kan anbefale en pålidelig amerikansk pendant til partner ads?
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:45
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:04

Dato: 22-02-2007 01:48:39 Forfatter: Mikkel deMib Der findes også en del affiliate software, som du ret let kan installere på din eget webserver. Så skal du ikke betale kommisioner eller løbende udgifter til andre. Til gengæld skal du så selv ud og finde partner sites.

Kender du nogle du kan anbefale (PHP-based), Mikkel?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hej Per,

Jeg kender ikke nogel men du kan helt sikkert finde nogle på www.hotscript.com hvor der både er gratis scripts samt commercial software :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)