Jeg kommer nok snart til at sælge et produkt online der henvender sig til specielt kvinder mellem 30 og 50 der går op i wellness. Nogen gode ideer til hvordan man kan markedsføre sig enkelt og billigt (læs guerilla) overfor denne gruppe? Mvh. Thomas :) |
Nem og billig markedsføring overfor kvinder
|
Helt klart. Nogen ideer til hvor (udover google)? Mvh. Thomas :) |
|
Hej Hvis det skulle have interesse kan vi hjælpe dig med både markedsføring, webside og søgeoptimering som er effektivt. Vi har 7 års erfaring i disse ting, og har fået flere firmaer i top 10 på google. Hvis det har interesse kan du kontakte mig på kim (a) techshop . dk (fjern mellemrum og ændre (a) til snabela - for at undgå spamrobotter) |
Med Venlig Hilsen
Kim
Hej Thomas, En lille idé - Vi har jo et vælg af magasiner. Så skriv en pressemeddelse til alle magasiner, der henvender sig til din målgruppe. Det er nok en god idé, at sende en lille "gave"/"prøve" med til magasinet. Hvis du er heldig vil de skrive lidt om dit site - Sørg for at lav en spændende indgangsvinkel. Held & Lykke |
Hejsa En nem og meget billig måde er at komme i kvindebladene. Jeg kommer selv i Femina i Uge 15. Så du kan jo prøve med noget PR. Det er gratis, hvis du selv laver benarbejdet. |
Hej Thomas, Har du et website? Hos ggfree.dk er vores målgruppe primært kvinder i din målgruppe. Vi har rigtigt gode erfaringer med at genrere e-leads via kampagner far vores whitelabel site. Hvis du er interesseret i at høre om e.g. vores co-reg, så smid mig en mail :) Vi kan gøre det rigtigt billigt, så du kan teste det af. Vi leverer e.g. det tekniske setup, og du leverer en relevant præmie, så de generede leads bliver så kvalificerede som muligt. |
Alle tiders, tak for alle jeres gode ideer! Jeg har ikke noget website oppe at køre endnu, da jeg lige er ved at lave de indledende øvelser. Mvh. Thomas :) |
|