Søges: kameramand, Aalborg eller omegn..
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Jesper Ekmann
Skrevet
28-01-2011 kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Som titlen antyder, søger jeg en person fra Aalborgområdet med nogle kamerafærdigheder til et samarbejde. Det vil samtidig på ingen måde trække ned, hvis du har evnerne til at efterredigere, men det er ikke et must..håber der er nogen herinde der passer den beskrivelse!
Mvh.
Jesper
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Jesper Ekmann
Skrevet
28-01-2011 kl. 10:04
Svar
Det skal i øvrigt lige siges at det ikke er noget krav at du er uddannet, så længe du har styr på det grundlæggende!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-01-2011 kl. 10:06
Svar
Hej Jesper,
Hvis du under din profil tillader Private Meddelelser (PM's) så kan jeg sende dig kontaktoplysningerne på ham jeg plejer at bruge.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Jesper Ekmann
Skrevet
28-01-2011 kl. 10:58
Svar
Hvis jeg kan få dig til at sende det i en mail, ville det være perfekt..Jesper-Ekmann@hotmail.com
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-01-2011 kl. 12:11
Svar
Okay, jeg har sendt en mail. God weekend :)
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Jesper Ekmann
Skrevet
28-01-2011 kl. 13:06
Svar
Jeg har ikke modtaget den..ved ikke om du måske er kommet til at taste en forkert mailadresse?
Har også fået et par andre henvendelser, og skal lige indskyde at det jeg søger er en der kan filme, og ikke en fotograf..det er helt sikkert mig der ikke er inde i lingoet på det område, og jeg undskylder evt. Misforståelser : )
Mvh. Jesper
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Svar
Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Jesper Ekmann
Skrevet
28-01-2011 kl. 13:32
Svar
Det kunne meget vel være noget i den stil jeg leder efter..tak for svaret!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-01-2011 kl. 13:37
Svar
Jeg har ikke modtaget den..ved ikke om du måske er kommet til at taste en forkert mailadresse?
Det er copy/paste, så det tror jeg ikke. Men jeg misforstod dit indlæg , så ignorer den bare hvis den engang kommer frem.
Når det er videooptagelser så er www.oscarfilm.dk på Gasværksvej altid et besøg værd.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Jesper Ekmann
Skrevet
28-01-2011 kl. 13:42
Svar
Det er helt i orden..det prøver jeg også lige at tjekke ud. Tak for hjælpen, og god weekend : )
Svar