Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: kameramand, Aalborg eller omegn..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Som titlen antyder, søger jeg en person fra Aalborgområdet med nogle kamerafærdigheder til et samarbejde. Det vil samtidig på ingen måde trække ned, hvis du har evnerne til at efterredigere, men det er ikke et must..håber der er nogen herinde der passer den beskrivelse! Mvh. Jesper
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 10:04
Det skal i øvrigt lige siges at det ikke er noget krav at du er uddannet, så længe du har styr på det grundlæggende!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:06

Hej Jesper,

Hvis du under din profil tillader Private Meddelelser (PM's) så kan jeg sende dig kontaktoplysningerne på ham jeg plejer at bruge.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 10:58
Hvis jeg kan få dig til at sende det i en mail, ville det være perfekt..Jesper-Ekmann@hotmail.com
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11

Okay, jeg har sendt en mail. God weekend :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 13:06
Jeg har ikke modtaget den..ved ikke om du måske er kommet til at taste en forkert mailadresse? Har også fået et par andre henvendelser, og skal lige indskyde at det jeg søger er en der kan filme, og ikke en fotograf..det er helt sikkert mig der ikke er inde i lingoet på det område, og jeg undskylder evt. Misforståelser : ) Mvh. Jesper
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 13:27

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 13:32
Det kunne meget vel være noget i den stil jeg leder efter..tak for svaret!
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

Jesper Ekmann:
Jeg har ikke modtaget den..ved ikke om du måske er kommet til at taste en forkert mailadresse?

Det er copy/paste, så det tror jeg ikke. Men jeg misforstod dit indlæg, så ignorer den bare hvis den engang kommer frem.

Når det er videooptagelser så er www.oscarfilm.dk på Gasværksvej altid et besøg værd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 13:42
Det er helt i orden..det prøver jeg også lige at tjekke ud. Tak for hjælpen, og god weekend : )
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)