Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføringer på strøg og gader? (evt. partner)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg ved ikke om der er noget i det her.
Jeg synes selv det lyder til at være en udemærket ide, men kan den bruges i Danmark også?
Jeg er blevet tilbudt et parti ligesom nedenstående, som jeg tænker også kunne bruges på strøg og gader i Danmark ved fx. at hyre nogle studerende eller lignende til at gå med dem.

Jeg synes selv det kunne være sjovt at gå videre med ideen, men jeg mangler nok lidt en partner som ved mere om markedsføring IRL end jeg selv gør - men jeg er klar til at smide nogle penge i ideen til de første skilte, hvis nogen vil være med Smile 

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 02:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Janus,

Skiltene både kan og bliver brugt i Danmark allerede. De blev anvendt en hel del i forbindelse med den netop overståede julehandel med lys i. Vi så dem her fra bureauet på Rådhuspladsen, da lyste godt op i mørket. Skiltene kaldes bl.a. walking boards og tilbydes af flere udbydere - eksempelvis Mediabørs Danmark.

Vi elsker markedsføring med skæve vinkler på reklamebureauet, så lad os tage en snak om sagen. Hvis du vil smide lidt penge i skiltene, kan vi måske bidrage med de kreative idéer og nogle kunder. Det kunne også være, at vi sammen kunne tilbyde nogle aminoer at teste denne form for markedsføring ganske gratis. Det kunne gøre os lidt klogere og nogle iværksættere lidt gladere...

Ring eller mail mig, så finder vi en dato

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom

BARON & COMPANY reklamebureau
Rådhuspladsen 77, 1550 København V
Tlf 70 23 55 56 / baron-company.dk

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:17

Hej Janus

Syntes helt bestemt det lyder som en god ide og det kan uden tvivl sælges.

Hvis du har lyst, kan du skrive til mig på vovol@ofir.dk da jeg har nogle gode ideer til dette og et godt samarbejde omkring det måske komme på tale. Vi ligger i Århus, så det er meget relevant her.

Mvh Jimmi

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 08:26

Hej 

Jeg har nu lige hurtigt skrevet til jer begge (Baron: Via PM, da jeg ikke kan finde din direkte e-mail på jeres hjemmeside)  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)